Hotel Garni Am Waldhang

Hotel Garni Am Waldhang

Kleine hotelsWeer vandaag31°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Am Waldhang voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Garni Am Waldhang in het Nederlands

2007

Kleinschalig familie hotel

P.A. Bregman
24-9-2007

Kleinschalig familie hotel. Kleine kamers, draadloosinternet aanwezig (3EUR pd). Uitermatig vriendelijke gastheer / gastvrouw. Prima ontbijt. Tegenover hotel is restaurant.

Gereisd Alleenreizend in Mon Sep 24 2007 21:42:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Am Waldhang in Gilching, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Am Waldhang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.