Gasthof Zur Linde

Gasthof Zur Linde

Gasthof

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Linde voor je op een rij gezet:

1 review over Gasthof Zur Linde in het Nederlands

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Herman Bruheim
16-4-2013

AFgelopen zomer bij Gasthof Zur Linde geweest. Verzorgde kamers, goed ontbijt. Ook voor het avondeten kun je er prima terecht. Gezellige uitvalsbasis om het gebied te verkennen met de fiets.

Gereisd alleenreizend in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Linde in Gemünden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.