Camping Saaleinsel

Camping Saaleinsel

7,6

5 reviews over Camping Saaleinsel in het Nederlands

prima camping en fijn zwembad

A.Luten,
23-7-2018

Leuke camping met gratis gemeente zwembad. Ruime plekken sanitair is prima. Dorp op loop afstand gezellig pleintje.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping met zeer ruime plaatsen.

Albert den Bouwmeester,
22-8-2017

Zeer ruime plaatsen. Een super zwembad. Schoon en ruim voldoende sanitair. 16amp stroom.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping

Fam. Kiewiet
19-5-2012

Leuke gezellige camping. De camping heeft een prima ligging, op loopafstand van het gezellige stadje Gemünden. Er is een prachtig nieuw aangelegd zwembad. Het personeel van de camping is vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair is netjes en schoon. Mooie omgeving en goede restaurants in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

leuke plek voor een weekje

klaas
21-12-2008

goed uitgeruste camping met een fantastich (gemeente) zwembad ernaast. Jammer van de vele vaste plekken/stacaravans.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

Toffe en zeker propere camping

Silvy
23-6-2008

Het is er mooi gelegen, de sanitaire voorzieningen zijn altijd proper en goed verzorgt, 4zwembaden (voor elk wat wils) veel ruimte voor de kinderen, gemoedelijke sfeer en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in augustus 2007

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Saaleinsel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saaleinsel in Gemünden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saaleinsel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.