Reviews over Gemünden

Fijne plek!

Ada de Jong,
    20-8-2018

Camping Schönrain in Gemünden - Hofstetten is een mooie camping met ruime plaatsen en veel schaduw. Een fijn zwembad en heel schoon sanitair. Een mooi uitgangspunt voor fietstochten langs de Main.

prima camping en fijn zwembad

A.Luten,
    23-7-2018

Leuke camping met gratis gemeente zwembad.

Ruime plekken sanitair is prima.

Dorp op loop afstand gezellig pleintje.

Herman Huisman,
    26-8-2017

Erg rustige camping met ruime plaatsten en veel groen. De beheerder is erg vriendelijke en bescheiden. Het sanitair is tip-top in orde, schoon en voldoende douches/wastafels. Chipsysteem is even wennen, maar je betaalt wat je gebruikt. Door de afsluiting van de brug bij Gemunden am Main is er een veerpontje, dit kan zorgen voor problemen met navigatie maar draagt bij aan de sfeer. Wegens de afsluiting is het rustig op de camping en is het restaurant gesloten. Voor kinderen is er een klein speelplaatsje en zwembadje.

Fijne camping met zeer ruime plaatsen.

Albert den Bouwmeester,
    22-8-2017

Zeer ruime plaatsen. Een super zwembad. Schoon en ruim voldoende sanitair. 16amp stroom.

Heerlijke, rustige camping

Rineke,
    21-8-2016

Geen aangewezen plaatsen meer, we mochten zelf kiezen. Grootte bepaalde de prijs. Douchen na 22.00 nog steeds niet mogelijk.door het pasjes systeem os de accomodatie nog steeds netjes en schoon. Totaal geen hinder van de weg, trein rijdt wel vaak maar dat went.

Minpunten: we moesten 3,20 per dag voor ons hondje betalen, daar stond niks tegenover. En .80 cent per kilowatt is echt te hoog.

Gemünden scoort een 8,7 uit 10, op basis van 4 reviews