Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag16°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Büttel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Gasthof Landgasthof Büttel in het Nederlands

zeer gastvrij

Marion
18-8-2016

leuk gasthof met vriendelijke mensen. Wij zijn er geweest tijdens doorreis, na vraag bij een toeristeninfo. anders hadden we hetniet gevonden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prima uitvalbasis

Uitstekend en landelijk
21-8-2015

In een landelijk dorp op 9km van Bamberg gelegen. Ideale uitvalbasis voor bezoek aan stad en kastelen in de streek. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt, gezellig terras, knus restaurant met uitgebreide kart tegen heel betaalbare prijzen. Ruime comfortabele kamers met goede verduistering. Groot televisiescherm met ruim aanbod zenders. Enig minpuntje is dat de kerkklokken (de kerk ligt net om de hoek) om 6u 's morgens je wakker luiden. Ze slagen ook elk kwartier kort de tijd (1,2 of 3 slagen en/of het uur)maar dat is minder storend.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2015

Helemaal goed

Raimond
27-5-2015

Eenvoudig maar compleet Gasthof. Mooi gelegen in het dorpje Geisfeld onder de rook van Bamberg. Kamer eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er, de badkamer wat recentelijk gerenoveerd en ziet er goed uit. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten is uitermate goed hier en ook zeer betaalbaar. In de nabij omgeving ligt Bier Keller Griess, volgens de lokale bevolking een van de betere en gezelligste. Sluit mij uit eigen ervaring hier bij aan. Stad Bamberg op zo'n 7 kilometer rijden, zeker even aandoen, heel mooi en heel veel plaatselijke brouwerijen onder andere dia van het bekende rauchbier. Al met al een goed hotel voor een eerlijke prijs, dat geld ook voor het eten en drinken daar....aanrader.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Büttel in Geisfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Büttel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.