Reviews over Geisfeld

zeer gastvrij

Marion,
    18-8-2016

leuk gasthof met vriendelijke mensen. Wij zijn er geweest tijdens doorreis, na vraag bij een toeristeninfo. anders hadden we hetniet gevonden

Prima uitvalbasis

Uitstekend en landelijk,
    21-8-2015

In een landelijk dorp op 9km van Bamberg gelegen. Ideale uitvalbasis voor bezoek aan stad en kastelen in de streek. Zeer vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt, gezellig terras, knus restaurant met uitgebreide kart tegen heel betaalbare prijzen. Ruime comfortabele kamers met goede verduistering. Groot televisiescherm met ruim aanbod zenders.

Enig minpuntje is dat de kerkklokken (de kerk ligt net om de hoek) om 6u 's morgens je wakker luiden. Ze slagen ook elk kwartier kort de tijd (1,2 of 3 slagen en/of het uur)maar dat is minder storend.

Helemaal goed

Raimond,
    27-5-2015

Eenvoudig maar compleet Gasthof. Mooi gelegen in het dorpje Geisfeld onder de rook van Bamberg.

Kamer eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er, de badkamer wat recentelijk gerenoveerd en ziet er goed uit.

Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het eten is uitermate goed hier en ook zeer betaalbaar. In de nabij omgeving ligt Bier Keller Griess, volgens de lokale bevolking een van de betere en gezelligste. Sluit mij uit eigen ervaring hier bij aan. Stad Bamberg op zo'n 7 kilometer rijden, zeker even aandoen, heel mooi en heel veel plaatselijke brouwerijen onder andere dia van het bekende rauchbier.

Al met al een goed hotel voor een eerlijke prijs, dat geld ook voor het eten en drinken daar....aanrader.