Hotel Reindl's Partenkirchner Hof

Hotel Reindl's Partenkirchner Hofstersterstersterster

9Fenomenaal

Duitsland, Beieren, Garmisch-Partenkirchen

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Reindl's Partenkirchner Hof voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

1 review over Hotel Reindl's Partenkirchner Hof

• 9Edwin F.21-07-2008

Echt Zuid Duits Hotel

Toen we op doorreis naar Nederland aankwamen werden we prettige verrast door de upgrade die we kregen naar een suite. Dit is een echt Zuid Duits hotel zoals je verwacht van de plaatjes. Veel ornamenten, geweien aan de muur, Jugenstil en lekkere harde bedden. De sfeer, bediening en de gemiddelde bezoeker is wat belegen; en alles doet daardoor oubollig aan. Maar de prachtige Spa beneden in de kelder en de moeite die men neemt om het je naar je plezier te maken doen alles vergeten. Hotel ligt op loopafstand van het centrum en de skischans ligt achter het hotel. Eigen garage kosten 6.50 per dag en hierin is het sturen geblazen vanwege de krapte, maar ik kreeg mijn Toyota Verso na wat gewurm en gemier tussen de palen in .

Gereisd met familie in juli 2008

0 tips over Hotel Reindl's Partenkirchner Hof