Hotel Leiners Familienhotel

• Kinderopvang
  • Sauna

11 reviews over Hotel Leiners Familienhotel

• 8Natalia30-12-2015

Prachtig, nieuw en kindvriendelijk hotel!

Het hotel is helemaal verbouwd. Het was nog niet helemaal af dat we er waren (1e week kerstvakantie), maar als het helemaal af is zal het prachtig zijn! Het eten is zeer goed. Het diner bestond uit een viergangen diner voor de volwassenen. Je kan met het hoofdgerecht kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. We hebben echt superlekker en gezond gegeten. Het kerstdiner bestond uit een voortreffelijk vijfgangen diner, was super! De kinderen kunnen niet echt kiezen met het avondeten. De ene dag was het bijv een pastabuffet, de andere dag patat met bratwurst. Gelukkig zijn onze kinderen makkelijke eters en vonden ze alles lekker. Het zwembad is prachtig, met sauna's, sapjesbar, fruit, nootjes etc. De kinderopvang is erg goed. Er was een Nederlands meisje bij. Ondanks dat er geen sneeuw lag konden we goed skiën. Bij de Hausberg (5min rijden) omhoog met de gondellift en dan waren er genoeg piste's open. De kinderen kunnen opgehaald en teruggebracht worden met een busje zonodig!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Elly07-02-2015

Ideaal voor gezinnen met zeer jonge kinderen

Hotel Leiner is echt aan te raden. Ook als de kinderen nog te klein zijn om te skiën. We sliepen met onze 2 kleintjes van 4 en 2 op een zeer ruime familiekamer. We waren daar op basis van all-inclusive. Heerlijk ontbijt, hele dag koffie/ thee en fris. Avondeten was erg beperkt. Er was alleen keuze bij het hoofdgerecht tussen vis of vlees. Voor de kinderen was er een aparte maaltijd, maar als ze iets niet lustten, was er niets anders. Het personeel was zeer vriendelijk. In het restaurant konden de kinderen vliegtuigjes gooien en dit was allemaal prima en gezellig. De kinderopvang is zeer goed, praten alleen Duits, maar doen veel moeite om de Nederlandse kindertjes goed te begrijpen. Ze hebben elke dag een ander dagschema met leuke activiteiten. Wij waren er in de eerste week van de kerstvakantie en er lag geen sneeuw. Moesten toen 30 minuten rijden naar de piste en 45 min met een treintje omhoog. Wel zeer mooie, goede, brede skipistes voor beginnende tot gevorderde skiërs.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 8devinkes09-01-2011

zeer kind vriendelijk hotel

een kind vriendelijk familie hotel. met zeer vriendelijk personeel ,waar je alles aan kunt vragen. waar aandacht wordt besteed aan de maaltijden ,verwacht echter geen grote porties. Kamers zijn gedateerd ,maar acceptabel. in een gezellige plaats met een redelijk centrum en vlak bij de piste waar je goed kunt skieen en het niet te druk is omgeving van de Beierse Alpen is zeer zeker de moeite waard

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2010

• 8Toon Leijten05-06-2009

Een uitstekend familiehotel!

In de meivakantie genoten mijn moeder en ik van het fraai gelegen Garmisch-Partenkirchen aan de voet van de Zugspitze. Hotel Leiner is ons heel goed bevallen. Het personeel en de eigenaren waren erg betrokken bij de gasten. We zijn echt verwend! (We hadden half pension).

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 6Meg05-08-2006

The hotel was nice in general. Good location. Very good service by two employees.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in augustus 2006