Hotel H+ Hotel Alpina Garmisch-Partenkirchen

Wellness hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag-3°-10°
Hotel H+ Hotel Alpina Garmisch-Partenkirchen
6,4

• Ligging t.o.v. pistes6,9

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Alpina Garmisch-Partenkirchen voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel H+ Hotel Alpina Garmisch-Partenkirchen in het Nederlands

Nooit meer!

Fam. Piket,
10-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het ziet er allemaal heel mooi uit op de foto's bij touroperator maar het is vergane glorie. De kamers die we hadden leken in de verste verte niet op de kamers die op de foto's te zien zijn. De kamers zijn hard aan een update toe. Badkamer erg klein, niet van deze tijd met een vies douchegordijn. Bed was geen volwaardig tweepersoonsbed. Het zwembad is wel mooi en de sauna is ook prima. Daarnaast is er geen fatsoenlijke tube of bar waar je gezellig kan zitten met een biertje / wijntje s' avonds. Er waren twee bankjes wat erg weinig is voor het aantal gasten wat er verblijft. Erg jammer, niet wat wij gewend zijn van een Duits hotel met 4 sterren.Kortom geen tweede keer.

Een hotel om terug te komen

Robertus
5-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hier wordt gastvrijheid nog met een hoofdletter geschreven! Een hotel met nog veel hout en dekenkisten etc. Grote kamer met uitstekende boxspring bedden. Een balcon op het zuiden met uitzicht op de bergen. Het toilet is voor volwassenen eigenlijk te laag. Er is een kleine oude lift die het nog perfect doet. Je moet er niet claustrofobisch voor zijn. Het ontbijt is meer dan uitstekend, heerlijke verse broodjes, evenals de bediening. Je kunt in de moderne lichte serre gaan zitten of een ruimte met heel veel hout. De tuin is geweldig om wat te drinken of gezellig te zitten. Het zwembadje is heerlijk, maar ingewikkeld te bereiken door onderaardse gangetjes.

Treff Hotel Alpina is een TOP Hotel

Leo van Rheenen
10-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Sfeervol hotel, ruime comfortkamer, veel faciliteiten, uitstekend uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer is ingericht met voldoende kasten, zitje met tafel en stoelen, bureau, TV met duitstalige zenders, koelkastje, brede bedden met uitstekende matrassen. De badkamer met douche, toilet en 1 wastafel is aan de krappe kant. De ligging van het hotel is centraal t.o.v. de voetgangerszone met heel veel winkels en restaurants. De skipistes liggen wat verder weg. Mooi binnenzwembad (het water had wel iets warmer gemogen), prima wellness faciliteiten. Hygiëne OK. Het ontbijtbuffet is overweldigend, brood en beleg is zeer divers. Op verzoek worden ter plaatse wafels en eitjes gebakken. Gasten ontvangen een gastenkaart waarmee o.a. gratis gebruik gemaakt kan worden van de groene stadsbussen. 4 sterren is dit hotel zeker waard.

Zeer goede ligging

J. Vos
25-6-2012

Zeer goede ligging je loopt zo Garmisch in wat een erg leuke plaats is.

De hele omgeving is erg mooi. Wij hadden alleen ontbijd en dat was goed.

Het personeel is erg aardig en het hotel heeft een mooie tuin met zwembad en uitzicht op de bergen met sneeuw. In het hotel heerst een relaxed sfeer en de bediening loopt nog in traditionele jurkjes .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Alpina Garmisch-Partenkirchen in Garmisch-Partenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Alpina Garmisch-Partenkirchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.