Hotel Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen

• 9Ben13-08-2015

Heel goed

Uitstekend hotel. Zeer ruime en schone kamers, prima bedden, terras en verzorgde badkamer. Ontbijtbuffet en dinerbuffet beide zeer uitgebreid en veel variatie. Grote biergarten, hotelbar. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Parkeergarage tegen redelijke vergoeding. O.i. is het hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De kamers bevinden zich in op het terrein gelegen chalets, deze zijn via een heuvelachtig park via trappen en hellingen te bereiken, er is een ondergrondse verbinding maar ook daar zijn trappen. In het park is autoverkeer niet toegestaan, wel is er een bagageservice. In de omgeving is veel te doen!

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Ingrid01-08-2015

Uitstekend

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis WIFI. Uitstekend ontbijt en diner (lopend buffet, elke dag anders). Grote kamer. Helaas geen airco. Hotel ligt hoog dus flinke klim als je van 'n wandeling terugkomt, ook naar de kamer 'n behoorlijke klim (minpuntje) Parkeren 7 euro per dag is vrij duur, nog geen 5 min. loopafstand 3 dagen parkeren voor maar 5euro (bij skistadion).

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in juli 2015

• 5Hanstamsma24-07-2015

Service personeel is niet al te best

De kamers zijn schoon. Mooi groot. Er moeten geen problemen zijn met bijvoorbeeld WIFI want in eerste aanleg wordt je niet geloofd. Aangegeven dat de WIFI op kamer kapot is wordt niet voor vol aangenomen. Bij de technicus werkt het wel. Alhoewel volgende dag wordt gezegd dat de router kapot is en niet werkt! Parkeren is ook niet al te best. Het personeel neem de plekken in en verwijst de gasten naar beneden. De kamers liggen ver(der) naar boven en dat is met koffer/tassen een aanzienlijke klim. Je kunt er met de auto komen maar niet alle personeelsleden willen de slagboom openen. Wees daar ook bedachtzaam op. Als je gemak wil betwijfel ik of je dit hotel wilt boeken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Tom09-12-2014

Zeer goed hotel

Het Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen is een zeer goed hotel, misschien her en der iets gedateerd, echter mooie ruime kamer, zeer goed Ontbijt en bij Half Pension zeer goed Diner!! medewerkers vriendelijk en behulpzaam.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in november 2014

• 8hban28-07-2014

mooi hotel in geweldige omgeving

appartement genomen bij dorint prima ingericht. bedden waren oke
    er is veel te doen in de omgeving leuk binnenzwembad je krijgt er een badjas bij . je kan daarna buiten zonnen na het zwemmen met een lekker bakje koffie. leuk ingericht met een biergarten erbij wel gezellig in de zomer avond.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9rudi25-07-2014

Prima hotel op mooie plek

Wij vonden het een echt 'verwenhotel': lekker ontbijt en dinnerbuffet met ruime keuze, vriendelijk personeel. Het zwembed is groot genoeg, het welnesscenter heerlijk. Er lopen voornamelijk 55plussers en families rond. Enige minpuntje was onze kamer: dit was voor 3 personen een 'double': volgens mij de kleinste die er is. Ook moet je qua bediening in de Biergarten veel geduld hebben ... maar ja ... 't is vakantie he:-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8mmuermans20-07-2014

Prima

Op doorreis naar Italië 2 nachten in dorint garmisch partenkirchen doorgebracht. Hotel is prima bevallen. Grote kamers met een aparte slaapkamer. Lekker eten en uitgebreid ontbijt buffet. De kinderen konden bij het avond eten zonder meerprijs iets kiezen van de kinderkaart. Mooie zeer uitgebreide fitness met top apparatuur en een mooi binnenzwembad. Saunalandschap ook zeer uitgebreid met diverse sauna's. Het hotel bestaat uit diverse gebouwen met appartementen/kamers die allemaal ondergronds zijn verbonden. Het enige kleine minpuntje is dat de slaapbank kei hard was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10nabuurs29-06-2014

Zoals altijd : perfect

Wij waren voor de 4 de keer in dit hotel. Dit keer als tussenstop op onze doorreis naar het Gardameer. ( 2x 2 nachten. ) Hier in dit hotel is alles top verzorgd. Grote kamers, prachtige Wellness. Fantastisch Bayern restaurant. Het eten is ook heel goed. We hebben met de huurfietsen van Dorint n prachtige fietstocht gemaakt naar de Eibsee. Dit hotel is voor ons pure ontspanning. Echte Duitse punktlichheit.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Ulrik De Smidt11-12-2013

Komen zeker en vast terug !!!

Fantastische vakantie gehad deze zomer (augustus 2013) in dit hotel met prachtige omgeving. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam ! Veel gezien en bezocht in Beieren. Kortom : Aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Erik18-08-2013

Beiers genoegen

Hotel ligt op een heuvel omgeven door bomen. Dat maakt het wat moeilijk te vinden. Maar het hotel zelf is erg goed: schoon, ruime kamers, goed ontbijtbuffet, gratis sauna en zwembad. De indeling van het hotel is wel een doolhof, het kost wat moeite je kamer te vinden. De omgeving is prachtig: uitzicht op de befaamde skischans, in de verte de Zugspitze. Garmisch Partenkirchen is een prachtig stadje, heel traditioneel. Wel wat weinig restaurants.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2013

5 tips over Hotel Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen

• Erik, 18-08-2013

Een bezoek aan de zugspitze. Treintje vertrekt vanaf Hauptbanhof. Is wel schrikbarend duur: 50 euro pp. Maar zeker de moeite waard

• hannekedeklein, 04-08-2012

Kasteel Neuschwanstein ligt op een uurtje rijden

• nabderks, 01-07-2014

Het meer EIBSEE is echt de moeite waard, aan de voet van de Zugspitze. Wel bezoeken bij mooi weer.

1 vraag over Hotel Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen

• tyne, 14-03-2012

parkeren

wie weet meer over de parkeerfaciliteiten van dit hotel?

Lisa, 04-07-2012

Je hebt een paar plaatsen die voor korte termijn zijn (uit-en inladen), daarnaast heb je enkele buitenparkeerplaatsen en een ondergrondse garage. De eerste 3uur/dag zijn gratis, de rest is betalend (7eur/dag). Het is eigelijk goedkoper om je auto op de parkeerplaats aan de schans, 10min. wandelen van het hotel, te plaatsen. Maar wij hebben hem eigenlijk constant op die plaatsen voor korte duur gezet en er werd niets over gezegd...

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht