Pension Brandnerhof

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Brandnerhof voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Brandnerhof

Super Urlaub im Brandnerhof

milli und thomas
6-6-2009

Wir sind begeistert, haben eine super schöne Woche in Kaltenbrunn verbracht. Der Hof liegt 6 km von Garmisch entfernt, Umgeben von einer wunderschönen Landschaft. Wir kommen mit Sicherheit wieder. Die Gastfamilie ist sehr nett und herzlich, man fühlt sich wie daheim. Man wird bestens umsorgt. Tolle Tips für Touren und Unternehmungen all inclusive. Für Familien sehr zu empfehlen. Die Kinderfreundlichkeit ist nicht zu überbieten. Zu Garmisch kann man nur sagen, dass es wirklich sehr schöne Touren und Sehenswürdigkeiten zu entdecken gibt. Auch für Sportbegeisterte gibt es sicherlich so manches Abenteuer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Brandnerhof in Garmisch-Partenkirchen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Brandnerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Brandnerhof scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.