Reviews over Füssen

Een prettig verbrlijf

Martin en Karin,
    25-9-2016

Met partner en kind onderweg naar Italië dit hotel voor 1 overnachting geboekt. Zoals je van een Duits hotel mag verwachten, is het degelijk, goed en heel schoon. Bij binnenkomst werd we verwelkomd door een mevrouw in Duitse Beierse klederdracht (onze dochter dacht ze een prinses was). Door de combinatie van interieur in het hotel en dit welkom 'voelden' we ons helemaal Beiers en het gevoel op vakantie te zijn. Kamer was prettig ingedeeld, goed bed en vooral schoon. Parkeren kan je naast het hotel en via een zij-ingang kan je koffers naar boven brengen. Hotel ligt vlakbij het centrum en makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Ontbijt was goed.

Wij hebben 's-avonds in het stadje gegeten, leuk stadje maar het Aziatisch restaurant was geen succes.

Hotel met ook appartementen

Theo & Yvonne,
    30-10-2014

Op onze reis langs de romantische strasse en het bezoek aan schloss Neuschwanstein (op 10 minuten rijden) kwamen we in dit hotel. We kregen een appartement toegewezen aan de andere kant van de straat (Tschina lodge). Twee grote matrassen midden in de kamer op de vloer voor een hele grote TV. Verder van alle gemakken voorzien. In het hotel kun je 's avonds genieten van lokale gerechten en 's morgens van een degelijk ontbijt.

Eenvoudig doorreishotel

Familie Egges,
    21-9-2014

Hotel Jakob ligt net voor de Oostenrijkse grens bij Fussen, in een Kur-Ort. Wij sliepen er 2 dagen, met 2 kleine kinderen. Ontvangst is vriendelijk. Geen bijzonder hotel, kamers en entourage tonen beetje jaren 80 vorige eeuw. Gegeten in een naburig restaurant op loopafstand na suggestie van eigenaresse. Onaardige bediening, niet geinteresseerd, eten was warm en dat was het wel. Tweede dag veel beter gegeten in het centrum van Fussen, daar zijn prima restaurantjes.De camping is erg mooi. Leuke en vriendelijke Caming eigenaar. Erg schone toiletten. Renesse en strand lekker op loopafstand.

Goed hotel

Peter,
    29-6-2014

Prima hotel waar weinig tot niets op aan te merken valt. Kamers zijn schoon en ruim. Ontbijt goed en het diner echt heel erg goed!! Het centrum van Fussen ligt op ongeveer 10 min. van het hotel.

Heerlijk rustig en toch centraal gelegen

Frans en Lars,
    28-7-2013

Het hotel is heel rustig gelegen aan een mooi groot park en toch ben je te voet op een kwartiertje in het centrum van Füssen langs een aangenaam wandelpad. Goed aangeduide wandelingen vanaf het hotel (o.a. naar Neuschwanstein), zwemmeertjes in de buurt, per auto heel wat interessante excursies mogelijk. Kortom, een topligging.

Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, in de namiddag heerlijke taarten, 's avonds smakelijk diner (halfpension bestellen voor 16u), bij mooi weer mogelijk op het grote terras.

Grote, goed onderhouden kamer, maar ietwat gedateerd. Kleine maar fijne welness, alleen jammer dat de hottub buiten zichtbaar is vanaf het terras en de ligbedden vanaf de kamers (ondanks het mooie weer hebben we er dan ook niemand gebruik van zien maken). Zeer kleine gratis privéparking, voldoende openbare parkeerplaatsen voor slechts twee euro per dag.

Füssen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 56 reviews