Vakantiepark Weissensee

10 reviews over Vakantiepark Weissensee

• 2018
    8Jose09-08-2018

gemoedelijk huisje

Heel leuk typisch Duits huisje (nr. 34), pluspunt is een wasmachine in de kelder, terras in het groen, dichtbij de bezienswaardigheden...

• 9Onderkomen

• 2017
    8h.g.de vries04-09-2017

geweldige plek voor de rust

mooi uit zicht richting de bergen geweldige omgeving kastelen dichtbij met koningscard veel korting op musea etc.

• 7Onderkomen
    • 5Activiteiten

• Oude reviews

9Wouter24-09-2011

Enorm rustig, ruime en vernieuwde chalets

Wij zijn voor een week naar Füssen geweest en dit "vakantiepark" (ligt aan een enorm rustige weg dat naar boven kronkelt, niet echt afgesloten zoals Center Parcs) was een heel leuke ervaring. Het huisje voor 4 personen was precies nieuw, heel mooi typisch voor die streek afgewerkt met hout. Vanop ons terrasje hoorden we de koeien met hun belletjes grazen en een riviertje stromen. De ligging was perfect, je kon de straat afwandelen naar Weissensee en daar zwemmen, en het ligt 5min rijden van Füssen zelf af. De mensen zijn er vriendelijk maar doen geen poging om Engels ofzo te spreken. Enig minpuntje is misschien de 2de "slaapkamer" met vreemde slaapbank maar wij waren maar met 2 dus...

• 8Onderkomen

• 9Ad06-09-2011

Leuk park met erg veel privacy

Vakantiepark Weissensee in de buurt van Füssen (Schwarzenbach) is een bungalowpark met allemaal verschillende huisjes (van verschillende eigenaren dus de inrichting is altijd anders). We hadden een bungalow met een fantastisch uitzicht over de Alpenwei. De inrichting was ook zeer goed en modern te noemen. Als we hier weer een keer in de buurt iets zoeken dan zal het zeker weer dit park worden. Fantastich mooie omgeving waar je uren kunt wandelen. Ook het beroemde kasteel Neuschwanstein is zeker de moeite van een bezoekje waard.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 10henna03-07-2011

Fantastische plek voor rustzoekers en wandelaars

De huisjes op het park zijn van individuele eigenaars, zodat de huisjes ook een groot ondeling verschil hebben, van heel oudbollig, tot super de luxe. Wij hadden het genot om in een pas gerenoveerd huisje te komen. Alles was perfect, volledig ingericht, van breedbeeld tv, tot gratis inernet, Luxe ligstoelen, enz. Boek je direct bij het park, dan krijg je bij de boeiking de konigskarte, dit is een pas waarmee je veel activiteiten gratis kunt doen. Bijv het gebruik van de kabelbanen, Scheelt toch al gauw, 24,00 euro pp per keer. Omgeving is prachtig, op loopafstand van de weissensse, wat heerllijk zwemwater is.

• 10Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 8Eric14-09-2009

Mooie omgeving, niet voor kinderen

Wij hebben genoten van de omgeving, vooral de Zugspitze en Schloss Neuschwanstein waren indrukwekkend, echter wel ver rijden iedere keer. Het weer en meer was geweldig, alleen de laatste 2 dagen veel regen en dan houdt het wel op, dan is er zeer weinig te doen, huis gedateerd maar wel compleet, wij zaten in huisje 17.

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten

Met jonge kinderen

• 7fam nilsen27-08-2008

prima park voor rustzoekers

De huisjes zijn idd gedateerd en vooral de keuken en badkamer zijn wat aan de kleine kant. Maar het uitzicht was mooi en de bedden sliepen prima. De omgeving is prachtig er is veel te doen en te zien voor jong en oud. Het meer is op loopafstand maar wel een beetje aan de koude kant. Dit is een park voor mensen die een actieve vakantie zoeken. Voor kinderen is er op het park niet veel echte speelgelegenheid aan het meer is wel het een en ander.

Familie

• 7G.J.Nauta09-08-2008

Heerlijk rustig

Prachtige omgeving, mooie meren, fijn wandelen of fietsen, een verademing.

• 7Karin16-09-2007

Prachtige omgeving en goede ontvangst. Huisje helaas wat minder, inrichting uit de jaren 90, tv uit het jaar 0 (35 zenders, waarvan 35 Duits als ze het tenminste deden). Wel met bad, maar wel erg klein. Bed sliep wel goed. Omgeving geweldig, Fussen is een leuk dorp en de kastelen zijn prachtig. Lekker dichtbij Oostenrijk. Weissensee en Forggensee zijn mooi en je kan er genoeg doen.

Paar tips:

• Neem eigen gloeilampen mee als je niet van felle lampen houdt.

• Neem spelletjes mee, aangezien de tv niet geweldig is.

• Voor het gebruik van de vaatwasser deze zonder vaat laten draaien. Deze mensen weten blijkbaar niet dat een vaatwasser open moet blijven staan, waardoor heel het servies muf ruikt, omdat de vaatwasser van binnen muf ruikt.

• Er is een wespenplaag, dus als je nu nog gaat zorg voor middelen om de wespen te bestrijden.

• 3Onderkomen

• 8M. Kuiper09-06-2007

Een zeer mooie omgeving. Rustig bungalowpark en zeer verzorgd. De eigenaar is ook zeer vriendelijk. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De omgeving is ook zeer mooi als je van zwemmen en wandelen houd.

Anders

0 tips over Vakantiepark Weissensee