Hotel Vitalhotel Wiedemann

Hotel Vitalhotel Wiedemann

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Vitalhotel Wiedemann voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Vitalhotel Wiedemann in het Nederlands

Matig hotelletje op erg mooie plekje

Ilse
3-8-2010

Wij verbleven in de "familiekamer" die helaas sterk verouderd was, vooral de badkamer kan echt niet meer. Kids moesten het doen met een slaapbankje. Personeel in het restaurant was echt niet vriendelijk en zeker niet voor kinderen. Heel anders dan we in verder in Oostenrijk ervaren hebben. Wel een prachtige omgeving met een aantal mooie kastelen die zeker een bezoekje waard zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010
2008

Uitstekend hotel

Frits
5-1-2008

Uitstekend hotel. Over het algemeen wat ouder publiek. Service is prima.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vitalhotel Wiedemann in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vitalhotel Wiedemann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.