Hotel Villa Toscana

Hotel Villa Toscana
8,5

5 reviews over Hotel Villa Toscana in het Nederlands

Net hotel met een gunstige ligging en een prima ontbijt.

Voor de prijs is de kamer vrij klein, zeer warm en geluidshinder van het verkeer. ( slecht geslapen). Hierdoor is de prijs/kwaliteits verhouding niet in evenwicht.

Ondermeer naar aanleiding van de goede beoordelingen hebben wij dit hotel geboekt voor onze huwelijksreis. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel en kregen meteen een Konigscard waarmee vrij reizen in de omgeving mogelijk was en zelfs rondvaarten waren gratis. Van de buitenkant is het hotel zeer fraai en vanuit de tuin heb je een prachtig uitzicht op de Zugspitze. De ligging is ongeveer 10 a 15 minuten lopen vanaf het centrum van het zeer toeristische Fussen. Onze kamer was een enorme teleurstelling. We kregen het gevoel dat we in een bezemkast waren gestopt. De kamer bevatte 1 klein raampje, rechtop douchen was onmogelijk. Door een pilaar en een zeer laag plafond in de hoek was het vrijwel niet mogelijk zonder blauwe plekken op te lopen het bed te bereiken. Een andere kamer was niet mogelijk. Het ontbijt was zeer matig, geen mogelijkheid om naast het ontbijt iets te nuttigen. De 'bar' was slechts geopend tot 22:30.

Gunstig gelegen hotel in Füssen. Zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Heerlijk buiten ontbijten indien gewenst. Goede kamer met gedeeld balkon. Prachtig uitzicht.

zeer goed hotel

motormuis
    20-6-2012

Wij zijn hier 15 juni 2012 1 nacht geweest op doorreis. Wat een mooie locatie en mooi hotel. Wij hadden een zeer grote kamer nr. 10 beneden met een hemelbed en een zeer grote badkamer met bad, inloopdouche en TV in de badkamer en slaapkamer. We hadden ook een mooi balkon die uitkeek op de mooie tuin.

Ontbijt was ook keurig niks mis mee.

Enig minpuntje is dat de kamer naast de bar zit er in de gang plavuizen lagen zodat de dames van de receptie en bar tot 24.00 uur lekker met hun hakjes heen en weer aan het wandelen waren zodat je geen oog dicht deed.

Wat een plaatje!

Syl
    17-6-2012

Een villa op een (klein) landgoed! In april geopend. De ontvangst was meer dan gastvrij. We hadden niet het gevoel dat we een hotel hadden geboekt maar dat we op visite kwamen....... Hebben 2 kamers naast elkaar gekregen, met een gezamelijk groot balkon. De kamers zijn klein maar bijzonder leuk ingericht en voldoen aan alle eisen. Badkamer netjes. In de kast lagen badjassen! Bij aankomst kregen we een kaart waarmee je veel dingen gratis kon doen in de omgeving. Helaas niet gebruikt omdat we op doorreis waren. Ontbijt was lekker. Hebben de bibliotheekkamer en de biljartkamer gezien maar helaas de rest niet. Willen zeker terug maar dan wat langer!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Toscana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Toscana in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Toscana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Toscana scoort een 8.5 uit 10 op basis van 75 reviews.