Hotel Sonne

• Goed: 7 - 8

Heel fijn hotel!

Anne-Bé
5-8-2017

Hotel Sonne is een geweldig hotel, schoon, netjes, mooie ruime kamers en erg vriendelijk personeel. Het ligt aan de voetgangerszone, dus je stapt zo het stadje in. Dat is erg de moeite waard, veel mooie gebouwen en erg leuke terrasjes. Het ligt ook vlak bij één van de mooiste bezienswaardigheden van Duitsland, slot Neuschwanstein. Dit moet je zeker bezoeken! Bij het hotel hoort een erg gezellige bar, waar je ook iets kleins kunt eten en er wordt s avonds erg leuke muziek gedraaid, kortom: Zéér de moeite waard!

Uitstekend hotel

Alex Breesch
19-5-2016

We hadden hotel Sonne geboekt als etappehotel onderweg naar Italië. Dit bleek een uitstekende keuze te zijn. Hotel ligt direct bij het binnenrijden in Fussen en vlak in het autovrije deel. Parking was gereserveerd en in garage zelfs aangeduid met gepersonaliseerd bordje. Ontvangst heel vriendelijk en behulpzaam. De kamer en badkamer waren ruim en heel netjes en goed uitgerust. Onze kamer lag vlak naast de (gratis) sauna wat heel makkelijk was. Ontbijt was heel uitgebreid en zeer lekker. Met daar bovenop nog eens free wifi met goede snelheid zouden we niet zo direct iets negatiefs kunnen zeggen. Zeker een aanrader, zelfs voor een langer verblijf als je de omliggende regio wil bezoeken.

Leuk hotel met parking in centrum Füssen.

Opgelet parking te reserveren.

Ruime kamers met alle comfort. Heerlijk ontbijt en goede service

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne voor je op een rij gezet:

Prima hotel behalve de muziek

Catharina
29-8-2013

Dit is een prima hotel met sfeer. De medewerkers zijn erg aardig. Het ligt vlak bij het treinstation. Helaas was er een jazzfestival gedurende ons verblijf. Het hotel leende zich daarvoor door op het terras een podium te maken voor optredens. Van vrijdag tot en met zondag zaten wij daardoor in de herrie, die overigens geen jazz was. Wel hield die herrie om 24.00 uur op, maar tot die tijd was het met de rust gedaan. Dit had het hotel ons van tevoren moeten melden. Verder waren de kamers niet ruim maar wel prima in orde. Een van onze kamers had een prettig balkon (behalve tijdens de jazz). De prijs was best pittig. Het was in Fussen erg warm en wij misten daardoor wel een airconditioning.

Mooi hotel in een mooie omgeving!

Hans
16-6-2012

We hadden een themakamer: romantische kamer. Deze zag er zeer schoon en mooi uit. Zo ook de badkamer met apart ligbad en aparte (stort) douche.

In de kamer klinkt iets het gehoor van het verkeer, maar vonden wij niet hinderlijk. De kamer werd iedere dag schoon gemaakt.

Over het algemeen is het personeel goed de Engelse taal machtig en zijn ze in de bejegening zeer vriendelijk. . Dit Hotel is zeker aan te raden.

Goede ligging

Fabio
5-9-2011

Deze zomer in dit hotel verbleven om de nabij gelegen kastelen te bezoeken. Service was goed, inkomkaarten waren gereserveerd en kamers mooi met alle komfort. In het hotel is WIFI echter niet beschikbaar op alle kamers, waarvan de onze spijtig genoeg er 1 van was. Het avondeten is hier wel te mijden. Je kunt beter eten voor minder geld in andere gelegenheden.

Geweldig hotel!

Jan en Anne-Bé
5-8-2011

Vorig jaar augustus zijn wij een week in Hotel Sonne geweest in de themakamer Wagner. In één woord geweldig. Mooie ruime kamer, prachtige badkamer en heel erg schoon.

Personeel erg aardig en de bar is wanneer je er ook komt altijd gezellig, schoon en men draait hele fijne muziek.

Hotel ligt aan begin van voetgangerszone, dus je bent meteen in het mooie centrum van Füssen.

Wij gaan zeker nog eens terug!

Top hotel

Leon
18-8-2010

Mooi hotel op perfecte locatie. Voor 7 euro extra per dag wordt een vaste parkeerplek in de ondergrondse garage voor je gereserveerd. Het ontbijt is perfect en het personeel is zeer, zeer oplettend om alles perfect aan te vullen en voor lekkere verse koffie te zorgen.

Het avondeten in het restaurant is ook voldoende, maar wat ons betreft leuk voor 1 keertje. Vooral hotel KurCafe direct aan de overkant vonden wij voor avondeten beter (eigenlijk erg goed).

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en alles is perfect schoon. Wij zouden dit hotel zeker aanbevelen of nog eens terug gaan.

Terechte goede beoordeling

Frank
25-12-2009

We hebben dit hotel geboekt door de verschillende goede recenties op de verschillende sites. We waren zeer tevreden met alles wat dit hotel te bieden had en kunnen eigenlijk geen minpuntjes ontdekken. De ontvangst was buitengewoon warm en tijdens ons verblijf (5 nachten) is de jonge eigenaar van het hotel tijdens het ontbijt enkele keren langsgekomen om te vragen of alles naar wens was. Eten, kamer, zwembad en wellness gedeelte was ook buitengewoon goed. Tip: Vaak heeft dit hotel een leuke aanbieding op hun eigen site. Tip2: Het hotel ligt aan een meer, het kan zijn dat dit meer door de sluisen droog staat.

Korting gekregen wegens late check-in (20.00 uur)

1 overnachting in via romantica. ruime kamer, mooi ingericht. fraaie badkamer.

draadloos internet aanwezig. zeer uitgebreid ontbijt met o.a. zalm en champagne.

We hebben een aantal aanbieders voor Sonne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonne in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonne scoort een 9.24 uit 10 op basis van 539 reviews.