Aparthotel Seespitz

Met jonge kinderen

Wauw! Prachtige locatie

Veldkamp
4-8-2018

Wij hadden een kamer met zicht op meer en dat was fantastisch. De eigenaresse is Nederlands en erg vriendelijk. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We waren met onze 1-jarige zoon en die heeft zich goed vermaakt met alle speelvoorzieningen. We komen hier zeker terug! Echte een aanrader.

Een fantastische locatie , voor herhaling vatbaar

Anja vanlommel
27-6-2016

De accommodatie is super , de honden zijn der welkom.

Zeer vriendelijk en alles heel mooi verzorgd . De sauna en het zwembad zijn ook heel proper .

De omgeving is super perfect om mooie wandelingen te doen , en ook de ideale plaats om de kastelen te gaan bezoeken in de buurt . Een echte aanrader , om me te geloven zeer zeker der een keertje gaan vertoeven

prima hotel, ruime kamers/appartementen. Alles keurig schoon. We werden allerhartelijkst ontvangen door de (van oorsprong) Nederlandse eigenaresse. Heel goed ingesteld op kinderen. Het zwembad is 24 uur per dag toegankelijk. Prachtige omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

Service is een 10. Allervriendelijkst en behulpzaam personeel. Oudste zoon had zijn portemonnee verloren, die is dagen later in het hotel teruggevonden. We zijn direct door het hotel gebeld en ze hebben 'm als service per post kosteloos aan ons teruggestuurd. Geweldig!

We hebben een aantal aanbieders voor Seespitz voor je op een rij gezet:

Super hotel en leuk voor kinderen

Janneke
18-7-2013

Appartement ziet er mooi uit. Nieuwe badkamer. Het doet warm en knus aan door oa de houten vloer. Heel schoon. De kamer voor de kinderen is klein maar dan vonden onze kinderen juist leuk. Perfecte ligging aan de Weissensee. Lekkere pizzeria erbij. Voor kinderen zijn er genoeg speelmogelijkheden zoals een speeltuin, tafeltennis, biljart en tafelvoetbal. Heel vriendelijk personeel. De volgende keer zou ik een kamer met zicht op het meer reserveren. De kleine supermarkt op loopafstand is ook handig. Zeker een plek om nog eens terug te gaan!

Fantastisch hotel

Daphne
3-6-2009

We hebben hier overnacht op doorreis naar Toscane, prachtig gelegen aan het meer. De appartementen zijn ruim met 2 slaapkamers. Wij waren met 3 kleine kids en we hadden er zo een week willen blijven. Het uitzicht was schitterend, 2 speeltuinen aan het meer, zwembad in hotel, kinderopvang aanwezig, bergen om je heen, heerlijk! Er zit een pizzeria bij met prima eten. Internet aanwezig en gratis Nespresso bij de computer! Een absolute aanrader, zowel voor 1 nacht als voor meerdere dagen

We hebben een aantal aanbieders voor Seespitz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Seespitz in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Seespitz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.