Hotel Schlosskrone

Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Motel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag-5°-12°
Hotel Schlosskrone
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosskrone voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Schlosskrone in het Nederlands

Veel te duur

Oebele Wijnalda,
3-9-2018

Te duur: hotel, parking, eten en drinken

Uitgebreid smaakvol ontbijt

Restaurant niet aan te bevelen, matig en veel te hoge prijzen.

In centrum

Dit is een heel smaakvol hotel in een alleraardigst plaatsje (met mooi klooster, authentiek centrum en de sprookjeskastelen Neuschwanstein en Hohenschwangau) in de buurt. Geweldig personeel, heerlijke menukaart, parkeergarage (midden in centrum), leuke eet tentjes & winkels in de buurt. Ligt heel dicht bij grens met Oostenrijk, op weg naar de Fernpass. Prima bediening, smaakvolle & moderne kamers & heerlijk eten begeleid door live muziek was een boven verwachting goede start van de wintersport vakantie. Volgend jaar weer!!

2008

Centraal in het centrum ligt het Hotel

R.Smit
11-7-2008

Centraal in het centrum ligt het Hotel. Aardig wat trappen op vorrdat je met de lift verder kunt. De kamers zijn netjes maar ook niet overdreven luxe. Er staat wat je nodig hebt. Het eten is er erg goed. Voor ons was het hotel iets te kindvriendelijk. Kan ook aan hun ouders hebben gelegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosskrone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosskrone in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosskrone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.