Hotel Schlosskrone

Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Motel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°3°
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosskrone voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Schlosskrone in het Nederlands

Veel te duur

Oebele Wijnalda,
3-9-2018

Te duur: hotel, parking, eten en drinken Uitgebreid smaakvol ontbijt Restaurant niet aan te bevelen, matig en veel te hoge prijzen. In centrum

Gereisd met partner in augustus 2018

Dit is een heel smaakvol hotel in een alleraardigst plaatsje (met mooi klooster, authentiek centrum en de sprookjeskastelen Neuschwanstein en Hohenschwangau) in de buurt. Geweldig personeel, heerlijke menukaart, parkeergarage (midden in centrum), leuke eet tentjes & winkels in de buurt. Ligt heel dicht bij grens met Oostenrijk, op weg naar de Fernpass. Prima bediening, smaakvolle & moderne kamers & heerlijk eten begeleid door live muziek was een boven verwachting goede start van de wintersport vakantie. Volgend jaar weer!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011
2008

Centraal in het centrum ligt het Hotel

R.Smit
11-7-2008

Centraal in het centrum ligt het Hotel. Aardig wat trappen op vorrdat je met de lift verder kunt. De kamers zijn netjes maar ook niet overdreven luxe. Er staat wat je nodig hebt. Het eten is er erg goed. Voor ons was het hotel iets te kindvriendelijk. Kan ook aan hun ouders hebben gelegen.

Gereisd met partner in Fri Jul 11 2008 17:42:17 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosskrone voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosskrone in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosskrone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.