Hotel Luitpoldpark

Laatste review

Genoeg te doen.

Jan Boos,
22-10-2018

Mooi hotel. Vriendelijk personeel aan de balie. Reservering was niet goed gegaan, maar snel werd besloten ons een andere (mooiere) kamer te geven. Ontbijt uitstekend. Ook vriendelijk personeel (Lu Niggerschmidt). Gratis diner (in ons arrangement) was goed. In de omgeving Fussen genoeg te doen: wandel naar NeuSchwanStein (18 km vv), neem kabelbaan naar de ZugSpitze (2662 meter hoog) of loop over de 400 meter lange hangbrug bij Reutte.

Kenmerken

22-10-2018

Keurig, klassiek hotel

Robert Bakker,
29-4-2018

Keurig hotel, klassiek ingericht. Prima voor doorreis naar bijv. Italië.

Grote parkeerkelder, met erg kleine plaatsjes tussen de pilaren waar het gebouw op rust. Kosten daarvoor wel 7 euro per nacht.

Ontbijt was prima, verder hebben we hier niet gegeten. Voor avondeten zijn er prima restaurants in het mooie stadje en voor de lunch kun je prima terecht bij een van de vele bakkers in de stad.

Het is een groot en mooi hotel met flinke kamers die netjes zijn maar er is niets extra's in de vorm van zeep, shampoo o.i.d. Zelf meenemen dus. Het ontbijt was prima, er was genoeg keuze en het personeel was zeer vriendelijk. De reisorganisatie had voor ons een diner bijgeboekt. Maar dat was niet echt super, het was een viergangendiner met zeer kleine porties. Fussen is een prachtige stad en er is veel te zien dus we zijn niet veel in onze kamer geweest. Jammer was dat we aan het eind van het verblijf ontdekten dat onze lakens niet helemaal schoon waren (ze waren duidelijk niet schoon uit de was gekomen, er zaten bloedvlekken in en die hebben wij zeker niet veroorzaakt).

Verder prima hotel in een mooie stad en omgeving.

prima gelegen en verzorgd

carrette Vermeire
18-9-2014

Aan de toegang van het centrum, naast het park en vlakbij bus- en treinstation. Zeer vriendelijke bediening. Eten van goede kwaliteit maar de kok gebruikt te weinig kruiden (misschien om tegemoet te komen aan de lading Japanners die er elke avond per bus aankomen? veel lawaai maken aan tafel en indien iets onder buffetvorm plunderen.. bediening meldde ons de 2de dag wel discreet wanneer we die bendes konden ontlopen). De parking is inderdaad krap maar als een i40 break er probleemloos in en uitgaat zullen de vorige reacties wel iets overdreven zijn; wel appreciabel is de lift waarmee je direct in het hotel aankomt. Een minpunt is wel dat er geen rokerslounge is, nu was dit geen probleem maar 's winters moet dit alles behalve gezond/aangenaam zijn.

Prima hotel met gastvrij en vriendelijk personeel

Henk van Aalten
3-8-2014

We hebben een paar fijne dagen doorgebracht in dit hotel. Mooie kamers, prima badkamer en vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. De kamers, maar ook de rest van het hotel, zijn netjes en schoon. Het ontbijt is heel uitgebreid en afwisselend. We hebben ook een aantal keren gegeten in het restaurant van het hotel en het eten was zonder meer goed en verzorgd. Het hotel ligt in het centrum van Füssen. Onder het hotel is een parkeergarage (8 euro per 24 uur).

prima, wel echt duits

brikkie
17-6-2012

de kamer is redelijk ruim, wel wat oudbollig ingericht. ontbijt prima, diner redelijk goed. de weg naar de fitness en sauna is een beetje een zoekplaatje. parkeergarage is idd wat krap, maar de "frauenplatzen" zijn iets ruimer. vooral met uitrijden spiegels inklappen.

in de kamer zelf nogal gehorig. niet van buiten (wij zaten aan de parkkant) maar van andere kamers, het leek af en toe of er een italiaan in onze badkamer zat.

Aan het kleine stadspark, gunstig gelegen.

liesbeth en michel
9-8-2011

Leuk en mooi hotel. Zeer grote kamer, heel schoon, grote badkamer met uitzicht op het stadspark. Ideaal om onze hond uit te laten, temeer omdat er overal zakjes en afvalemmers hingen. Mexicaans restaurant in het hotel zeer goed, maar helaas niet altijd geopend. Buffetrestaurant wel lekker, maar prijzig voor wat betreft kinderen. Heerlijk welnessgebeuren in het hotel. Ligt maar 100 meter vanaf de grote winkelstraat met leuke winkels en maar 10 minuutjes van Neu Schwanstein. In het centrum voldoende restaurants, maar wel beter om te reserveren vanwege de grote drukte.

Heerlijk om nog eens terug te gaan.

Fijn hotel in het centrum

Joke
17-6-2011

We kregen een hele grote kamer met een badkamer die wel een balzaal leek.

Prettig hotel met verschillende restaurants, eten was middelmatig.

Ontbijtbuffet goed verzorgd.

Parkeergarage onder het hotel, erg makkelijk wel behoorlijk aan de prijs, als gast vind ik niet dat je moet betalen als er geen plek buiten is te vinden.

redelijk hotel voor 1 of 2nachten

hruikes
4-1-2011

Redelijk Hotel, schone kamer. Ontbijt zozo. Dineren beter niet in Hotel er zijn diverse goede restaurants in Füssen. Parkeergarage onder Hotel niet geschikt voor grotere auto's zeer krappe plaatsen.

Prima Hotel

xarris
12-7-2010

Prima Hotel midden in Füssen, centraal gelegen. Eigen parkeergarage. Wel erg kleine parkeerplekken, middenklasse auto past amper. Ontbijt prima. Avondeten matig.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luitpoldpark in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luitpoldpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.