Camping Hopfensee

Camping Hopfensee
8,2

15 reviews over Camping Hopfensee in het Nederlands

Fijne camping met goed sanitair en restaurant!

Sanne Schippers
4-7-2018

Heerlijke camping! Dicht bij het meer, waar je ook leuk omheen kunt fietsen. De plekken op de camping zijn wat klein, maar daar weegt het sanitair en het terras tegen op! Mensen zijn vriendelijk en het eten is lekker. Je betaalt wat, maar je hebt ook wat zullen we maar zeggen.

Mooie camping met heerlijk zwembad

m.smit
3-8-2016

Voor ons als doortrekcamping een vast adres. Proma plaatsen. Prachtig binnenzwembad maar bij mooi weer ook aan heerlijk meer. Grote speelhal voor de kinderen.

Veel te dure camping voor doorreis

mariskalievestro
21-7-2015

Wij kwamen per ongeluk op deze camping terecht, we waren op doorreis naar italie en wilden ergens overnachten in fussen met onze caravan, echter konden we de andere camping niet vinden vandaar op deze terrecht gekomen. Op deze camping stonden alleen maar duitsers. sanitair gebouw op aardig eind lopen als je aan de buiterand zit van de camping. De camping ligt wel mooi aan het water in fussen met mooi uitzicht over de bergen. we betaalden voor 1 nacht 45 euro. we waren met 2 volwassenen en 1 hond.

Slechte service restaurant

R.van asten
28-8-2014

Receptie uitermate vriendelijk! campingrestaurant waardeloos! 1 punt is nog te veel! werden niet begroet, personeel liep gestrest als een gek rond te tafels, naar ons idee was er maar één menukaart, werd onder het uitzoeken al onder ons vandaan getrokken! waren klaar met eten toen de salade werd opgediend. het apparaat van de manager was kapot, stond hier vloekend mee op de tafel te slaan , de man gaf een ontzettend nerveuse indruk. geen mogelijk om met pin te betalen, bij het weggaan geen eindbegroeting.

Zo ook met het supermarktje, geen begroeting ouder echtpaar met zoon die er duidelijk geen zin in hadden, zoon zat ongeschoren met dikke buik onderuit aan de kassa, gaf het wisselgeld zo in de hand terug.

Jammer camping ziet er verzorgd uit, personeel van de receptie moet met hun uitstraling en gastvrijheid goed maken wat de rest te kort komt!

Zeer nette camping

jbs
17-8-2014

Mooi verzorgde camping met geweldige ligging aan een meertje.Voor ons op doorreis ideaal, direkt aan de Oostenrijkse grens gelegen.

Restaurant niet verkeerd met echte Duitse gerechten.

Nette, mooi gelegen en aan te raden camping

A. van Roijen
12-1-2014

Ontvangst receptie was zeer vriendelijk. Sanitair is keurig verzorgd. Restaurant is goed. Enkele dagen aan de Hopfensee naar alle tevredenheid verbleven.

prachtige camping

Frank Demuyter
17-8-2012

vriendelijke ontvangst; schitterende ligging aan zwemmeer; overdekt zwembad met zicht op de bergen; degelijk restaurant; uitstekend sanitair

Nog geen betere of mooiere camping gezien!

Dhr & Mw. Plomp
2-10-2011

Aanbevelingswaardig. Behulpzaam, vriendelijk en zeer correct!

Het is maar waar je van houdt

Herman
7-8-2011

Erg veel Duitsers, weinig andere nationaliteiten, ool weer eens wat anders dan tussen allemaal Nederlanders te staan.

mooie camping, mooie ligging aan meer, plaatsen onlogisch door verhard vlak op de plek waar je caravan aan moet gaan staan. Hierover valt dan je voortent.

Ene kant lekker, want met slecht weer houdt je droge voeten, aan de andere kant staat je caravan precies in het midden en dan heb je bijna geen plek om buiten te zitten.

Sanitair is super, veel douches, toiletten en wastafels en alles heel schoon.

Fussen is een leuk statje, alleen sta je elke dag in een file van touristen die naar Neuswannstein gaan, alle verkeer moet door dit stadje.

1 naar punt, bij afrekenen alleen met bankkaart, maar die deed het niet, receptie hield vol dat het aan ons beide kaarten lag,

moesten we naar een bank om geld te pinnen en die deed het wel, en dan toch nog volhouden dat hun apparaat het goed deed.

Geen sorry of iets dergelijks

Mooie omgeving, maar naar deze camping niet meer.

niet " onze" camping

mary
19-9-2010

mooi gelegen, niet alle plekken even aantrekkelijk, veel, heel veel honden, onvriendelijke receptie, wel vriendelijke restaurant eigenaar. Sanitair gebouw mooi, omgeving schitterend.

Volgend jaar weer naar die streek maar niet meer naar deze campng.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hopfensee in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hopfensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.