Kleine hotelsWeer vandaag34°14°

5 reviews over Hotel Fantasia in het Nederlands

Superfijn hotel voor overnachting op doorreis

Mar
29-8-2016

2 volwassenen en 3 kinderen. Fijne kamer; 1 kamer met twee persoonbed en 1 1 persoonsbed, een kamer waar een eettafel stond en een stapelbed met gordijn ervoor. ER was een klein keukentje waar je wat zou kunnen opwarmen. Tevens een koelkast. Daarnaast nog de badkamer. Ruim genoeg dus. Kamer had ook een uitgang aan de tuinkant, dus lekker zo naar buiten rennen voor spelen in de tuin of op de trampoline. 5 minuutjes lopen naar diverse restaurantjes. Heerlijk gegeten bij vietnamees/thais eethuisje. Ontbijt ok. Enige minpuntje: parkeerruimte is wel wat krap/beperkt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

prima tussenstop-overnachting plek

Laura
10-8-2016

mooi hotel, klein, netjes. Wij hebben deze als tussenstop gebruikt. Mooi fijn bed en een hoogslaper erboven voor onze dochter. Ook stond er nog een los bed, dus er kunnen 4 personen op een kamer. Ontbijt is 8 euro pp. Wel prima ontbijtbuffet! Fussen is een gezellig stadje, restaurants op de hoek van hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

prima tussenstop op doorreis

Andre
20-9-2015

dit hotel ziet er mooi uit op de website. de grote kamer is ook mooie en kleurrijk. onze kinderen sliepen in de 2e kamer die erg kaal en saai was. ontbijt is beperkt maar goed te doen. hotel ligt tegen het centrum van Fussen met winkelstraat en veel restaurantjes. prima bereikbaar vanaf de snelweg

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Fantasia voor je op een rij gezet:

Leuk hotel voor kort verblijf

Monique
24-7-2013

Mooi gebouwtje gelegen op loopafstand van het centrum met winkels, restaurantjes, etc. Toch rustig aan een doorgaande weg richting het centrum. het hotel ruikt en oogt zeer schoon!! Wij zijn erg vriendelijk ontvangen.Voor de kinderen staat er een grote trampoline in de tuin met veiligheidsnet. Familiekamer ruim, goede bedden en een uitstekende douche. Het ontbijt is uitgebreid, met gerookte zalm en al, en erg lekker. Het enige wat wij misten was en barretje om nog wat te drinken terwijl de kinderen op bed lagen, maar ach..je kan niet alles hebben

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

een beetje magie

catherine
20-8-2011

dit hotel heeft iets sprookjesachtigs, ligt ook in een erg sfeervol en romantisch dorpje. De kamers zijn klein, maar er was oog voor detail, alles is op elkaar afgestemd. zelfs de trappenhal lijkt wel van een klein kasteeltje. erg vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. Enkel de prijs was wat duur per nacht.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fantasia in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fantasia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.