Hotel Dreimäderlhaus

Laatste review

Spontaan ongedwongen

Bakker,
26-9-2015

Wij gebruiken dit adres voor onze doorreis naar het Gardameer, maar zouden dit ook zeker aanraden voor meerdere overnachtingen om het gebied daar wat beter te verkennen.

Je kunt er oa. fietsen, wandelen en bootje varen.

In een dorpje vlakbij zit een heerlijke pizzeria!

Dit hotel heeft mooie ruime kamers en het ontbijd is niet overvloedig maar wel lekker en gezond. Dit was ons derde verblijf.

5 reviews over Hotel Dreimäderlhaus in het Nederlands

Spontaan ongedwongen

Bakker
26-9-2015

Je kunt er oa. fietsen, wandelen en bootje varen.

In een dorpje vlakbij zit een heerlijke pizzeria!

Gezellig, knus hotel in schitterende omgeving

gezellig, knus hotel
8-8-2015

Wij (2 gezinnen, 7 personen) verbleven een aantal nachten in 3 kamers van dit hotel. De kamers waren elk op een andere en op een gezellige, knusse manier ingericht. De kamers werden elke dag goed schoongemaakt. Voor het hotel ligt een mooi grasveld en de Weißensee. Dit meer is ideaal om in te zwemmen. Verder is de omgeving zeer geschikt om te wandelen en fietsen (er zijn routes waarbij niet veel geklommen hoeft te worden). Het personeel is zeer behulpzaam. (wij hebben met de hoteleigenaar een wandeling van 6 km gemaakt en gegeten in een bierbrouwerij). We zouden graag nog een keer dit hotel willen bezoeken.

Wij zijn hier 2 jaar achter elkaar geweest, toen wij op doorreis waren naar Sölden in Oostenrijk. Aangezien het dal vanaf Füssen tot en met de fernpass vaak vaststaat op zaterdag, hebben wij dit hotel uitgekozen. Daar aangekomen, waren wij aangenaam verrast door de accomodatie, zeker qua prijs/kwaliteit. Ontbijtzaal is heel knus ingericht en prima geregeld. Wij hadden een appartement voor vier personen, met een prachtig uitzicht op het meer. Bij de volgende wintersport naar Oostenrijk zullen wij hier zeker weer overnachten als wij deze grens moeten passeren.

super ligging

Irene van Asten
1-1-2011

Dit hotel ligt direct aan een meer, met speeltuin, in het meer kan gezwommen worden, en waterfietsen, ook kun je als je om het meer loopt diverse kleine watervallen ontdekken.

Supergrote familie kamer, goed, simpel ontbijt.

Kunt hier niet dineren, maar er zit een goed restaurant tegenover.

Wij zijn hier maar 1 nacht geweest op doorreis naar Italie.

2006

ontvangst hartverwarmend,prachtige locatie,leuke uitstapjes in de omgeving,ruim appartement van alle gemakken voorzien

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dreimäderlhaus in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dreimäderlhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.