Hotel Christine

Kleine hotelsWeer vandaag18°4°
Hotel Christine

5 reviews over Hotel Christine in het Nederlands

Bij toeval in Fussen uitgekomen en een overnachtingsadres gezocht. Lees nu pas de voorgaande reacties. Deze zijn ook vandaag nog van toepassing. Voor zo een ontbijt zou je 50km omrijden. Kan dit adres iedereen aanraden, niet alleen voor een overnachting maar ook voor een paar dagen. Fussen en nabijgelegen kastelen(4km) zijn een dagje meer dan waard.

Aanrader!!!

Lisette stam
14-8-2013

We hebben dit hotel geboekt als tussenstop naar het Gardameer. Fussen gebruiken we al jaren als tussenstop maar nog nooit dit hotel geboekt. Wat een voltreffer!! De eigenaar Karl Ruppert is een zeer aardige en behulpzame man maar voor het personeel geldt hetzelfde! Het hotel ligt op een mooie locatie en het centrum van Fussen is op loopafstand. Bij aankomst een ontvangst met een welkomsdrankje, op de kamer een schaaltje met fruit, chips en andere lekkernijen en het ontbijt...super! Nog nooit zo'n verzorgd ontbijt meegemaakt! Per tafel is er gedekt... Vers fruit, yoghurt, broodjes, beleg teveel en te lekker... En als je klaar bent krijg je een heerlijk streekgerecht! Het enige minpuntje voor de kids was de slechte, gratis, Wifi ontvangst... Karl en personeel, bedankt voor een geweldig verblijf! Volgend jaar zijn we er weer!

Gastvrij & Degelijk

oebele
20-8-2012

Eigenaar is zeer gastvrij met Duitse degelijkheid en sauberkeit.

Net en rustig hotel met goede bedden en moderne badkamer.

Wifi ontvangst is alleen in de lobby.

Kamer met zitje in de tuin.

Een koninklijke overnachting

Richard
3-8-2012

Hier word je als een prins of prinses verwend

Aanrader!

kozakje
24-7-2011

De ontvangst in hotel Christine is hartelijk met een welkomstglaasje. De kamer bijzonder schoon en ruim, met balkon (groot balkon gedeeld met 2 andere kamers, maar wel een eigen plekje met tafel en stoelen). Het ontbijt is een positieve verrassing. We werden naar een tafeltje gebracht vol met broodjes, verschillende glazen sap, vers fruitcoupe, veel verschillende belegsoorten, kwark, elke dag een ander warm bijgerecht (zoals roerei, worstje). Echte verwennerij! Geen buffet hier, maar bij dit ontbijt verbleekt elk buffet.

We hebben een aantal aanbieders voor Christine voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Christine in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Christine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.