Hotel Bräustüberl

5 reviews over Hotel Bräustüberl in het Nederlands

Hotel from Hell!

Arjan
9-8-2017

Ik vond eerlijk gezegd helemaal niets goed. Wat niet goed is: het is oud, vies, groezelig en gruizig. En je betaalt veel geld voor deze vuilnisbelt.

Je wordt onthaald door een vrouw van achter in de zestig in een dirndljurk en zij is gewoon eng (denk shining: badscene). Je kunt niet pinnen en niet betalen met creditcard. Alles wat je bestelt dien je direct te betalen, niets kan op de bon gezet worden.

De kamer is groezelig net als de rest van het hotel en de badkamer is lachwekkend smerig (aanslag op douchegordijn en een nat geworden laminaatvloer die ongetwijfeld een overmaat aan bacterien huisvest.

De eigenaar van het hotel zit vanaf het eind van de middag buiten bier te drinken tot laat in de avond en stopt wanneer hij volledig in de olie is. Dat doet hij het liefst met een zo groot mogelijke groep mededronkaards, die heel hard lachen en Duitse liederen zingen. Als je er wat zegt, omdat jij en je gezin wilt slapen, wordt je keihard uitgelachen.

Ga er niet heen!

Een prettig verbrlijf

Martin en Karin
25-9-2016

Met partner en kind onderweg naar Italië dit hotel voor 1 overnachting geboekt. Zoals je van een Duits hotel mag verwachten, is het degelijk, goed en heel schoon. Bij binnenkomst werd we verwelkomd door een mevrouw in Duitse Beierse klederdracht (onze dochter dacht ze een prinses was). Door de combinatie van interieur in het hotel en dit welkom 'voelden' we ons helemaal Beiers en het gevoel op vakantie te zijn. Kamer was prettig ingedeeld, goed bed en vooral schoon. Parkeren kan je naast het hotel en via een zij-ingang kan je koffers naar boven brengen. Hotel ligt vlakbij het centrum en makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Ontbijt was goed.

Wij hebben 's-avonds in het stadje gegeten, leuk stadje maar het Aziatisch restaurant was geen succes.

Hotel met ook appartementen

Theo & Yvonne
30-10-2014

Op onze reis langs de romantische strasse en het bezoek aan schloss Neuschwanstein (op 10 minuten rijden) kwamen we in dit hotel. We kregen een appartement toegewezen aan de andere kant van de straat (Tschina lodge). Twee grote matrassen midden in de kamer op de vloer voor een hele grote TV. Verder van alle gemakken voorzien. In het hotel kun je 's avonds genieten van lokale gerechten en 's morgens van een degelijk ontbijt.

Abenteuerliche Preisvorstellungen

Armin
30-8-2010

Uriges Restaurant,flotter und freundlicher Service, Küche zu allen Mahlzeiten lobenswert. Das Zimmer (Nr5) klein, spärlich, Fenster nur kippbar, Naßzelle= WC-Container, Duschvorhang stockfleckig, muffiger Geruch und knarrende Dielen.

Preisangebot per eMail: 68,00 €, Preisliste im Zimmer: 43,00 €. Die Härte: Der Wirt.

Drohgebärden bei angebrachter Kritik bis zur körperlichen Gewaltandrohung,

NIE WIEDER !

Gezellig hotel en restaurant

Paula
2-1-2010

Prima hotel met voldoende parkeergelegenheid en restaurant. Het is tevens een bierbrouwerij dus een heerlijk glas bier kun je hier 's avonds prima bestellen!

Kamers koud bij aankomst maar verwarming werd gelijk warmer gezet door personeel. Grote kamers!

Ontbijt ook prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Bräustüberl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bräustüberl in Füssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bräustüberl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bräustüberl scoort een 5.06 uit 10 op basis van 5 reviews.