Reviews over Füssen

Wauw! Prachtige locatie

Veldkamp,
    4-8-2018

Wij hadden een kamer met zicht op meer en dat was fantastisch. De eigenaresse is Nederlands en erg vriendelijk. Het appartement is van alle gemakken voorzien. We waren met onze 1-jarige zoon en die heeft zich goed vermaakt met alle speelvoorzieningen. We komen hier zeker terug! Echte een aanrader.

Een fantastische locatie , voor herhaling vatbaar

Anja vanlommel,
    27-6-2016

De accommodatie is super , de honden zijn der welkom.

Zeer vriendelijk en alles heel mooi verzorgd . De sauna en het zwembad zijn ook heel proper .

De omgeving is super perfect om mooie wandelingen te doen , en ook de ideale plaats om de kastelen te gaan bezoeken in de buurt . Een echte aanrader , om me te geloven zeer zeker der een keertje gaan vertoeven

Eén overnachting doet eigenlijk geen recht...

Janet,
    21-8-2014

prima hotel, ruime kamers/appartementen. Alles keurig schoon. We werden allerhartelijkst ontvangen door de (van oorsprong) Nederlandse eigenaresse. Heel goed ingesteld op kinderen. Het zwembad is 24 uur per dag toegankelijk. Prachtige omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

Service is een 10. Allervriendelijkst en behulpzaam personeel. Oudste zoon had zijn portemonnee verloren, die is dagen later in het hotel teruggevonden. We zijn direct door het hotel gebeld en ze hebben 'm als service per post kosteloos aan ons teruggestuurd. Geweldig!

Super hotel en leuk voor kinderen

Janneke,
    18-7-2013

Appartement ziet er mooi uit. Nieuwe badkamer. Het doet warm en knus aan door oa de houten vloer. Heel schoon. De kamer voor de kinderen is klein maar dan vonden onze kinderen juist leuk. Perfecte ligging aan de Weissensee. Lekkere pizzeria erbij. Voor kinderen zijn er genoeg speelmogelijkheden zoals een speeltuin, tafeltennis, biljart en tafelvoetbal. Heel vriendelijk personeel. De volgende keer zou ik een kamer met zicht op het meer reserveren. De kleine supermarkt op loopafstand is ook handig. Zeker een plek om nog eens terug te gaan!

Fantastisch hotel

Daphne,
    3-6-2009

We hebben hier overnacht op doorreis naar Toscane, prachtig gelegen aan het meer. De appartementen zijn ruim met 2 slaapkamers. Wij waren met 3 kleine kids en we hadden er zo een week willen blijven. Het uitzicht was schitterend, 2 speeltuinen aan het meer, zwembad in hotel, kinderopvang aanwezig, bergen om je heen, heerlijk! Er zit een pizzeria bij met prima eten. Internet aanwezig en gratis Nespresso bij de computer! Een absolute aanrader, zowel voor 1 nacht als voor meerdere dagen