Hotel Pension Waldesruh

Hotel Pension Waldesruh

Kleine hotelsWeer vandaag8°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Waldesruh voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pension Waldesruh in het Nederlands

Mooie rustige plaats in natuur

Henk
18-9-2011

Wij waren niet in het pension maar met de camper op de kleine camping naast het pension. Camping met 20 plaatsen en fantastisch uitzicht. Mooi sanitair en niet duur.

Lekker gegeten in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2011

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Waldesruh in Furth im Wald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Waldesruh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.