Furth im Wald

Reviews over Furth im Wald

Buitengewoon fijne plek

G-J & Bruin,
    28-8-2017

Camping Einberg een aanrader voor de verwende campeerders. De camping heeft twee niveaus, laag aan een rustig riviertje en een boven gelegen klein terein waar 6 seizoensgasten staan. Het beheerders echtpaar Detlef en Elke zorgen voor een zeer aangenaam verblijf, Elke kookt fantastisch echt een dikke 10 er is voldoende keuze voor een ieder maar met name de mixt grill is suoer. Wij komen hier inmiddels voor het derde jaar eigenlijk op doorreis maar elk jaar staan we toch weer 1 dagje langer dan het jaar ervoor, kortom het bevalt ons hier prima. Sanitere voorzieningen zijn goed op orde en worden dagelijks meerdere malen keurig schoon gemaakt waardoor het netjes en schoon blijft.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie rustige plaats in natuur

Henk,
    18-9-2011

Wij waren niet in het pension maar met de camper op de kleine camping naast het pension. Camping met 20 plaatsen en fantastisch uitzicht. Mooi sanitair en niet duur.

Lekker gegeten in het restaurant.

Gereisd met partner in juli 2011

fijne camping voor gezinnen met kids

fam Dorst,
    1-9-2011

Camping Einberg in Furt im Wald is een prima camping, voor rustzoekers en actievelingen. Er is veel in de omgeving te doen en het naastgelegen zwembad is nieuw en uitdagend genoeg voor jong en oud. Het beheerdersechtpaar Detlef en Elke Neumann is heel vriendelijk en houdt het campingleven goed op orde. Wij hebben 4 weken op de camping gestaan en onze jongens van 8 en 10 jr hebben zich prima vermaakt, met het voetbalveld, de beek, klimmen en klauteren rondom de beek/bomen. Ook is er een volleybalveld en was de tafeltennistafel al wel gearriveerd, maar door de drukte nog niet geïnstalleerd. De speelplek is op het lagere gedeelte. Mensen zonder kinderen kunnen daar echter ook rustig staan, want het speelveld is ver genoeg verwijderd om verschoond te blijven van gejuich e.d. Er werd een kampvuur georganiseerd en de kinderen kregen bij aankomst een aardigheidje v.d. beheerder. Het eten is prima in het kleine restaurantje. De Drachenstich en het Cave Gladium zijn aanraders om te bezoeken!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Rustige nette camping

B v Essen,
    6-9-2009

dit is een camping aan de rand van de stad met een vriendelijke gastvrouw.

Gereisd anders in september 2009

Eenvoudige, rustige camping

R.J.,
    13-8-2008

Eenvoudige, rustige camping buiten het dorp. Bijzondere eigenaresse, die vaak onvindbaar was. De receptie is vrijwel niet bemand.

Je mag zelf een plek uitzoeken op een groot grasveld waarvan het gras veel te hoog is. Voor kinderen is er niets te doen.

Sanitair is nieuw en schoon. Prima camping voor één of twee nachten.

Gereisd met partner in augustus 2008