Fürstenfeldbruck

We hebben een aantal aanbieders voor Fürstenfeldbruck voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fürstenfeldbruck voor je op een rij gezet:

Reviews over Fürstenfeldbruck

Drukke stad maar toch charmant

folieske
    29-8-2011

Oprichting 1e parochiekerk in Bruck en Fürstenfeld klooster waren onafhankelijk. Oorsprong stad gaat terug nh bruggendorp "Bruck", midden 12e. eeuw, douaneplaats ad vooraanstaande zoutroute v München n Landsberg en Augsburg. Midden 13de eeuw kwam Bruck-gemeente in handen vh ministergeslacht Herren v Gegenpoint, die de Fürstenfeldabdij volgde tot 1425 als huisbaas en rechter. Oorkonde 1286 vermeld St. Maria Magdalenakerk in Bruck alsfiliaalkerk v Pfaffing. Bisschop Konrad lijfde deze weer bij klooster in. St. Magdalena w parochiekerk o abt Balduin Helm, rechtens t 1803 md secularisering vh klooster. Door secularisering werd gemeente Bruck vrij vd binding m klooster. 19e eeuw Ontwikkelde zich tot centrum v gerechtelijk arrondissement land n District Bruck. 1873 Gemeente aangesloten op spoorlijn München - Lindau. Midden 19e eeuw was Bruck nog kuuroord. Dit "bad" ad Amper had 16e eeuw reputatie v geneeskrachtig water.

Gereisd Met partner in juli 2011
Fürstenfeldbruck scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews