Vakantiepark

• Ligging t.o.v. pistes3
  • Onderkomen1
  • Ligging t.o.v. pistes3
  • Onderkomen1

De appartementen zijn zeer veroudert,zeer vuil,en de keuken is meer dan ondermaats. Er was niet gepoetst bij aankomst (rotte citroen boven op kast,als ook nog een vuile onderbroek van de vorige huurders,en de keuken plakte aan elkaar van het vet.),en het bestek brak letterlijk in 2,bij het snijden van het vlees. Er was geen stofzuiger aanwezig,als ook geen wastrommel. We hebben app.,proper achtergelaten en er werd ons toch 40 euro aangerekend voor de schoonmaak. Zwembad was behoorlijk koud. Het uitzicht vanaf het app.,was wel formidabel. En helaas is er geen bal te doen savonds,niet in het hotel als in de omgeving. Ik hoop dat de lezers 2 maal nadenken om hier te boeken. De stad Freyung heeft ook geen meerwaarde,je bent er zo voorbij.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Mooie omgeving accomodaties slecht

Lucie,
25-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Onderkomen4

Accomodaties niet schoon savonds een muis in het appartement lopen

Gereisd met partner in augustus 2017

• Ligging t.o.v. pistes10
  • Activiteiten9
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen8

We zijn voor de 2de keer hier naartoe geweest. Super relaxed, waanzinnig uitzicht. Mijn man was 1 november jarig( ook een feestdag in DL) s'ochtends toen we de bestelde verse broodjes en gebak kwamen ophalen, kreeg mijn een tas vol met cadeautjes met oa. een fles champagne, chocolaatjes. En een uitgebreide handgeschreven kaart. Dat is super leuk en voel je je zeker een gast ipv een nummer. Je kunt er elke dag verse broodjes bestellen a 0,30 eurocent per stuk of een croissant voor 0,45 en nog andere broodjes. Niet duur en je hoeft niet heen en weer naar de bakker. Wat ik wel jammer vond is dat onze buurman in het hotel zijn stinkende vuilnis op de gang zette. Het zou fijn zijn geweest dat de hotelmedewerkers daar wat aan gedaan zouden hebben. Verder zijn de medewerkers super vriendelijk en nemen alle tijd voor je vragen over bv wat er zoal in de omgeving te doen is. Al met al Top hotel.

Gereisd met partner in november 2016

thuiskomen al 30 jaar

Hans
3-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen8

Wij zijn met onze kinderen hier naartoe geweest toen ze nog klein waren , en hebben daarna alle jaargetijden met ze meegemaakt , als je goed de verdere informatie bekijkt weet je dat Geyersberg op een hoge heuvel ligt boven het stadje Freyung , dus wil je iets ondernemen moet je je eigen vervoer aanspreken en een stuk gaan rijden , maar er zijn 2 zwembaden , sauna , fitness , broodjes service , bushalte voor de deur , en sinds 2016 is het restaurant weer geopend , gratis wifi in de receptie ( zitjes aanwezig ) , een winkeltje naast de receptie waar je naast de broodjes service ook melk , eitjes , koffie , etc kan kopen , verwacht geen camping met animatie en een dag progamma om de kinderen de hele dag bezig te houden , ga naar Passau en maak een donau rondvaart , ga wolven , lynxen , beren etc in het nationalpark Beyersewald bekijken onder begeleiding van een gids , dan heb je een overgetelijke vakantie gehad ,wij krijgen ieder jaar een kaart met kerst van het team .

Gereisd alleenreizend in december 2015

Wat erg deze accommodatie

Diana
27-7-2016
  • Onderkomen4

Niet veel geld te besteden Voir een vakantie en de geyersberg was prijstechnisch aantrekkelijk

Maar alles wat het belooft is er niet, er wonen veel buitenlanders en rare figuren hanegen er rond je laat je kinderen daar niet alleen spelen

Animatie minimaal

Restaurant was al jaren dicht

In de omgeving weinig te doen je moet ver rijden

Een tip : boek dit niet

Het gaat je echt tegen vallen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goede appartementen in een zeer mooie omgeving

John van maasdam
12-7-2016
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Appartementen zijn in orde, geen luxe, maar wel schoon. Ligging is zeer goed en de omgeving mooi en gevarieerd. Veel te beleven, ook voor de kinderen. Prijs/kwaliteit vindt ik super zwembad is klein, maar ok midgetgolfbaan is niet helemaal schoon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Beetje een tegenvaller

Gillend naar huis !
23-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10

Het uitzicht was zeer mooi, het appartement was toereikend en schoon.

De speelhal, speelplaats en midgetgolf zijn zwaar verouderd, kapot en vies. Het restaurant waar over geschreven wordt is al sinds 2010 gesloten.

Het personeel is niet klantvriendelijk, bij vertrek kon er geen goede reis vanaf. Schoonmaakpersoneel is ronduit asociaal en zijn zelf een keer uitgescholden nadat de "vrouwelijke" schoonmaker een container zo naast onze hond liet vallen en de hond hier 2 maal door blafte.

Rondom het park lopen in de avond allerlei rare figuren rond van dronken kotsende mensen (vrouwelijke tegengekomen), hangende drinkende jongeren voor de receptie tot vluchtelingen die in de nacht over dit terrein dwalen (die in een appartementen complex naast dit vakantiepark zitten, geen overlast van gehad.)

Omgeving is karig waardoor we veel kilometers hebben gemaakt om te wandelen en te recreëren. TIP:Passau, Linz en Tsjechië/Praag.

De avondconcierge die afsluit is TOP!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke wintersportvakantie

Petra
28-2-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We zijn een weekje in een gerenoveerd appartement geweest in gebouw B. Het was redelijk schoon, leuk ingericht. Groot appartement met balkon, mooi uitzicht. Onze kinderen sliepen in een aparte slaapkamer en wij in een muurbed. De matrassen waren niet zo goed. Wij stonden iedere ochtend met pijn in onze rug op. Ook hebben mijn dochters en ikzelf wat last gekregen van onze allergieën. Genoeg winkels in de buurt, vlak naast het hotel / vakantiepark is een glasblazerij, skilift, rodelbaan en een langlaufpad. Omdat er niet genoeg sneeuw lag zijn wij naar Mitterdorf gegaan, daar hebben we spullen gehuurd. Beddengoed is aanwezig, eveneens 2 theedoeken, een doekje en een aantal handdoeken. het gebouw is gehorig en helaas werd er deze week net een kamer gerenoveerd met bijbehorende boorgeluiden van het uitbreken.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Feb 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor een keer

willementineke
21-8-2014
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

De appartementen zijn wat verouderd keuken en douche aan de kleine kant slaapkamer is wel heel groot de bed kast in de woonkamer ligt goed het is wel heel erg gehorig hadden een gezin boven ons met drie kleine kinderen die om 6.45 al liepen de rennen en te gillen het personeel is zeer vriendelijk het uitzicht viel wat tegen hoorde daar goede verhalen over denk dat je dan hoger moet zitten we zaten op drie hoog omgeving is mooi dorpje zelf is niet bijzonder moet aardig wat rijden om wat te ondernemen restaurant wat bij het park zit is al jaren gesloten er is een ander restaurant wat vlak bij de receptie zit maar staat los van het park zijn we een keer geweest is kwalitatief wat aan de dure kant krijg niet te veel voor het geld bord amper gevuld glas cola kost 2.40 euro en word ingekocht bij de lidl ontbijt service is te regelen bij de receptie en is prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

wat verwacht je voor dit geld...

Diana
25-7-2014
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

wij ondernemend gezin met 1 kind van 7, geen wandelaars, mogen graag iets bekijken. Zijn nu 13 dagen daar verbleven, wat kun je voor dat geld verwachten in het hoogseizoen.

Ga er van uit dat je een appartement huurt en niet wat van het park kunt verwachten. Bedden goed, alles heel schoon, aangenaam zwembad, super uitzicht. Nadeel: restaurant is al sinds 2010 dicht, zwembad mochten kinderen tot 12 jaar alleen onder begeleiding in en speeltuin achter een flat (waar buitenlanders wonen) in een bos geloof me je laat je kind er niet alleen spelen. Er staat dat er veel wordt georganiseerd voor jong en oud....maar niet op het park zelf.. je krijgt een folder met tips wat er te doen is in de buurt. Receptie erg aardige mensen, kun je elke morgen broodjes bestellen Animatie niet nederlands sprekend, en was deze week weinig aanwezig twee keer in deze 13 dagen helaas...kind vriendelijk park..nee buitenzwembad is er niet, midgetgolf is niks in die bossen sommigen niet eens een gat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Geyersberg in Freyung, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Geyersberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.