Camping Green Village

1 review over Camping Green Village in het Nederlands

Relaxte camping!

AngeliqueK
26-8-2011

Er is geen receptie en bij aankomst mag je zelf een plek uitzoeken. Mooie ruime plaatsen op een heel rustige camping. Helaas ligt de camping wel aan een drukke weg. De eigenaar komt tussen 19.00 en 20.00 uur langs om het stageld op te halen. Dit is een ideale camping voor mensen die geen animatie willen en ander vermaak. Heerlijk rustig.

Wij hebben hier heerlijk gestaan en in de omgeving kan je heerlijk wandelen.

Het sanitair is echt TOP!!! In al die jaren dat wij camperen nog nooit zo'n schoon sanitair gehad en heerlijke douches zonder muntjes gezeur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Green Village in Frauenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Green Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.