Appartement Gästehaus Rachelblick

Met vrienden

Bijzonder stukje aarde

slspierings
18-3-2013

positief verrast was ik toen ik met een vriend hier aan kwam. enorm veel ruimte, goede bedden en een goede badkamer. Kleine keuken met alles er in en een echtpaar wat je de ruimte geeft. Prachtige locatie waar rust met hoofdletters geschreven mag worden, geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Rachelblick in Frauenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Rachelblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.