Hotel Panorama Hotel Kaserer

Hotel Panorama Hotel Kaserer

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama Hotel Kaserer voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Panorama Hotel Kaserer in het Nederlands

Goede service, Prachtige ligging.

mick
12-8-2012

Vriendelijke eigenaren, uiterst vriendelijk

Heel mooie omgeving en prachtig uitzicht

Gelegen in een rustige buurt.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama Hotel Kaserer in Fischen im Allgäu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama Hotel Kaserer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.