Hotel Forellenbach

Weer vandaag5°-1°
Hotel Forellenbach
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Forellenbach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Forellenbach in het Nederlands

14-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

2006

voor de hotelgasten zal het goed zijn, maar als restaurantbezoeker was het matig tot slecht. de forel-müllerin was zeer goed, de service was minimaal.

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forellenbach in Fischen im Allgäu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forellenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.