Hotel Forellenbach

Hotel Forellenbach
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Forellenbach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Forellenbach in het Nederlands

voor de hotelgasten zal het goed zijn, maar als restaurantbezoeker was het matig tot slecht. de forel-müllerin was zeer goed, de service was minimaal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forellenbach in Fischen im Allgäu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forellenbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forellenbach scoort een 8.89 uit 10 op basis van 92 reviews.