Fischen im Allgäu

We hebben een aantal aanbieders voor Fischen im Allgäu voor je op een rij gezet:

vakanties Fischen im Allgäu

Reviews over Fischen im Allgäu

14-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Fantatisch ook voor gezinnen

Manou,
    5-6-2018

Wij hadden een goede tijd in dit hotel. Eenvoudige en mooie kamers die ook in het hoofdseizoen te betalen zijn. Voor families met kinderen kun je kamers met een verbindingsdeur boeken. Via hun website extra voordelig.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Uitstekend hotel met heel vriendelijk personeel

Fam Blom,
    10-5-2016

Het eten, de ligging, het personeel, de sauna,de kamers. Alles was top. We hebben zeer genoten van ons verblijf aldaar.

Gereisd met partner in april 2016

Mooi design-hotel voor een jong publiek.

28-1-2014

Mooi design-hotel, eerder geschikt voor een jonger publiek. De kamers zijn groot genoeg (zelfs voor 3 personen met skibagage), zeer schoon en gemoedelijk ingericht - het licht is er een beetje dim (zoals in de meeste hotelkamers is er geen lamp aan het plafond). Gratis kluisjes beschikbaar. De gratis wifi werkt, maar ik moest vaak opnieuw inloggen. Het ontbijt is geweldig - veel keuze, producten van de regio, de eieren kan je er zelf bereiden, fruit, open potjes jam, verschillende soorten broodjes en brood, sapjes, kaas, worst, yoghurt, ontbijtgranen, tomaten, komkommers, roomkaas, enz... De ontbijtzaal/bar/receptie/ski-kasten en skiverhuur bevinden zich allemaal op de begane grond. Van de sport/spa mag je wel geen rustige spa verwachten. Er is een sauna met 90 graden, een stoombad en een infraroodkabine met 4 plaatsen. De ontspanningsruimte met de ligstoelen is niet gescheiden van het sauna- en douchebereik en daardoor is het er zelden echt rustig - maar om eventjes op te warmen na het skiën is de sport/spa absoluut in orde. Naast het hotel is er een McDonald's, voor andere restaurants moet je met de auto naar Oberstdorf (ongeveer 10 minuten). De skigebieden kan je met de auto of de skibus bereiken. Voor ons verlengde skiweekend met de meiden was het supergeschikt, we komen graag terug!

Gereisd anders in januari 2014

Op korte termijn geboekt en warm welkom geheten.

26-1-2014

Op korte termijn geboekt, jammer genoeg konden we maar 2 nachten blijven, de geplande derde overnachting was niet mogelijk, omdat het hotel al volgeboekt was. Leuk personeel, zeer vriendelijke bar/restaurant medewerkers.

Gereisd anders in januari 2014
Fischen im Allgäu scoort een 9 uit 10, op basis van 10 reviews