Reviews over Fichtelberg

Mooi gelegen camping

Peter,
    26-7-2012

Camping ligt dichtbij de Fichtelsee. Mooi wandelgebied. Waar de 5 sterren op zijn gebaseerd is niet duidelijk. Het sanitair is schoon. Het toiletgebouw bij de ingang is gesloten. Dit werd blijkbaar veel gebruikt door de gebruikers van het bewaakte parkeerterrein. 's Morgens komt de bakker op de camping. We hadden de pech dat er 's avonds veel kleine mugjes ofwel mitches waren.

Goede camping en mooie omgeving om te wandelen

Jan,
    16-7-2012

Goede camping mooie plaatsen, receptie de administratie is wat premetief.

Let er wel op dat het vlakbij gelegen zwembad/wellness centrum in begin mei is uitgebrand. Herstel volgens de krant aldaar kon wel 18 maanden duren

Heerlijk rustig gelegen aan de Fichtelsee.

terneuzenaar,
    12-10-2010

Het hotel ligt in een bos aan een meertje. Je kunt er roei- en trapbootjes huren. Het plaatsje Fichtelberg is op korte afstand. Je kunt er heerlijk wandelen en uitstapjes maken naar Tchechie.

De kamers zijn eenvoudig doch netjes. Hebben nagenoeg allemaal een balkon en uitzicht op het meertje.

Het eten is prima.

Erg mooie camping

Iris van den Berg,
    5-2-2008

Erg mooie camping. Het sanitair erg schoon. Komt een bakker op de camping met brood. (Wel vroeg) Hebben hier een week gestaan. Goed bevallen. Kuuroord met sauna en zwembad op loopafstand

Fichtelberg scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews