Reviews over Falkenstein

heerlijk rustig hotel

m.brendal,
    10-11-2016

prachtige locatie. wij zijn ivm doorreis van de snelweg afgegaan en dat was zeer de moeite waard. Maria doet alles om het je naar de zin te maken. Vriendelijk. De kamer was netjes..groot balkon met prachtig uitzicht. Bedden waren heerlijk..alles prima.

Prettig verblijf

Connie,
    20-9-2015

De huisjes zijn pas gerenoveerd, alles ziet er super uit en van alle gemakken voorzien. Wij logeerden in huisje 36, prima plek met grasveldje voor onze hond. Bekijk wel goed vantevoren waar je wil zitten, sommige huisjes hebben een kleiner tuintje of liggen hoger, dus meer klimmen. Zeer vriendelijk echtpaar dat het park runt, omgeving is mooi en rustig, een paar restaurants in het dorp, niet groot maar dat vonden wij heerlijk, weg van het massatoerisme. Toch een goede uitvalsbasis voor tripjes naar o.a. Regensburg, Passau en ook een dagje Tsjechië is erg leuk. Dicht in de buurt het prachtige Hölle natuurgebied en kasteel Falkenstein. Kortom, wij hebben genoten!

Ontstressen

Hubert,
    18-8-2014

Vriendelijke ontvangst door duivel-doet-al Maria, in de weer van bij het ontbijt tot 's avonds in het restaurant en de bar. Kleine probleempjes ( vb lekkende kraan ) binnen het halfuur opgelost. Hotel ligt nogal afgelegen in een doodlopende straat boven een steile helling en bijgevolg bijzonder rustig. Voor een wandeling naar het dorpscentrum moet je sportief aangelegd zijn. Ruime kamers met basic komfort en kleine badkamer. Meeste kamers beschikken over een balkon. Flatscreentv aanwezig en gratis wifi in de kamers. Wifi niet altijd stabiel. Klassiek ontbijtbuffet ( geen gekookte eieren ) en eerder beperkte keuze op de spijskaart van het restaurant. Duitse kwaliteit en kwantiteit. Een auto is wel handig voor bezoek van omliggende steden en Tsjechië.

Mooie plek hoog op een heuvel

m. van der Sande,
    23-9-2013

Het park ligt op een heuvel. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het beloofde zwembad sluit, ondanks mooi weer op 1 september. Voor kinderen staan er wat verouderde speelwerktuigen. Je hebt absoluut een auto nodig om de omgeving te verkennen. Ook zijn er wandelroutes, maar wil je meer dan heb je weer eigen vervoer nodig. Vies is dat mensen hun hond op het park zelf uitlaten.

Super aanrader

Luc,
    18-12-2008

Vakantiehuis Marion is een prima gerenoveerde woning in het centrum van Falkenstein. Wij (gezin met 3 kinderen) waren gewend om telkens ergens anders heen te gaan maar nu hebben we dit voor de 4e maal bezocht. Prima omgeving, zeer veel leuke restaurantjes met een zeer laag prijsnivo maar wel goede kwaliteit. Falkenstein heeft een eigen "ski piste" en vele langlauf trajecten. De skipiste is erg klein. Sankt Engelmar is echter niet zover weg. Ook Tsjechie is prima bereikbaar.

Falkenstein scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews