Hotel Wolz

1 review over Hotel Wolz in het Nederlands

Alles in jaren 70 blijven hangen

frijejan
2-3-2012

Gehele inrichting van het gasthof, de kamers, de hal, de waard, de kopjes en schoteltjes, borden, kleedjes op tafel enz zijn in de jaren 70/80 blijven hangen. Ontbijt was goed, vers gebakken broodjes, gekookt eitje er bij. Maar kopjes, schoteltjes, borden, suikerpot zijn allemaal beschadigd (missen hoekjes uit).

Trap met vinyl vloerbedekking die grijs is en losse hoekjes heeft en vreselijk kraakt (zodat je last hebt van overige gasten en de waard als die op en neer lopen. Kaopt raam bovenaan de trap dat met tape aan elkaar hangt en met tussen vitrage en raam heel veel dode vliegen.

Al met al oude rommel dat net niet echt helemaal lekker schoon is.

Waarschijnlijk wordt dit gasthof alleen door de (alleenstaande) waard en zijn hond gerunt. Er mist een vrouwelijke hand.

Geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolz in Euerdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.