Camping Estenfeld

9 reviews over Camping Estenfeld in het Nederlands

Slapen....en door!

Fam Otten,
1-6-2018

Tja, wat moeten we hier nu over schrijven. We hebben camping Estenfeld aangedaan voor onze eerste stop richting Italië. We hebben de slechte reviews gelezen, maar dachten, als je niets verwacht dan kun je ook niet teleurgesteld worden. Aangekomen bij de camping werden we inderdaad fanatiek op de juiste plaats gedirigeerd. We vonden het wel handig. Verder is er natuurlijk op de camping geen bal te beleven en de sanitaire voorzieningen zijn ook niet geweldig. Maar we vonden het allemaal niet zo storend. We hebben prima geslapen in onze caravan en de volgende dag weer lekker vroeg door met de reis. Prijs is dan wel weer wat aan de hoge kant gezien de staat van de voorzieningen. Zoek je een plaats voor meer dan 1 nacht......zet dan je zoektocht maar even voort!

Vriendelijke mensen, maar een zeer slechte camping

Henk uit het zuiden,
17-7-2017

Duur: 23 euro per nacht (tent, auto, 2 personen, hond). Beheerders zijn vriendelijke mensen, maar als camping werkelijk bizar en zelfs als doorreiscamping niet aan te raden. De tenten staan zonder tussenruimte in de tuin (!) van een huis aan de rand van het dorp naast sportveld, ver van het (redelijke schone) sanitair. Campers en caravans staan op een parkeerplaats strak naast elkaar. Omgeving oninteressant en herrie van de autowegen. Het enige voordeel is dat je dichtbij Würzburg bent en dat is een mooie stad. Wij hebben de stad bezocht en toen heel snel weg.

Voor op doorreis helemaal prima

van Vliet
29-9-2016

Ik begrijp de negatieve commentaren in geheel niet die ik lees over deze camping.

In september een nachtje onderweg hier gestaan. Ja de camping is niet meer dan een veldje waarop de campers/caravans in rijtje naast worden gezet. Dit is ook echt alleen een doorreiscamping, heeft niet de charme om er langer te gaan staan. Maar vanaf de snelweg makkelijk bereikbaar. Met de tent kun je er ook staan. Ik stond met mijn tentje dan wel tussen de caravans maar had daardoor ook direct contact met de buren. Was heel gezellig. Ontvangst was vriendelijk, ik werd nog geholpen met de elektriciteit aansluiting. Kunt brood voor de volgende dag bestellen, vlakbij een restaurant. Ja het is allemaal misschien wat ouderwets, jaren 70 maar sanitair was schoon en netjes. Douche muntjes en bij de afwas kun je tegen betaling voor gasverbruik ook koken. Bij receptie een klein terras met goede WIFI. Je kunt er nog tot ca. 22h00 aankomen. Enige advies die ik de eigenaren zou willen geven, haal even al die oude (jaren 70) decoraties uit het sanitair gebouw en alle achtergelaten doekjes/sponsjes/afwasmiddel ter hergebruik bij de afwas weg, dan geeft een wat frissere en nette indruk. Ik betaalde volgens mij rond EUR 14 voor 1 pers + tent en elektriciteit begin september, dus niet duur. Het is een simpele camping, beetje oudbollig maar dat heeft ook wel beetje zijn charme. Op voetbalterrein ernaast op zaterdagavond geen enkele activiteit vernomen, rustig en stil. Voor op doorreis camping helemaal prima.

Verbazend

Devoma
15-8-2016

Het is een camping wat voor een overnachting nog enigszins kan (liever niet). Maar dan ook met gierende banden weer verder. De ontvangst is op z'n zachtst gezegd onvriendelijk en vervolgens wordt je caravan of camper met wiskundige precisie op een plekje gemanoeuvreerd zodat er zoveel mogelijk plaats benut wordt. Het terrasje heeft een gekke plek, nl. voor het trapje naar het sanitair en naast de vuilcontainer. Het ligt naast een groot sportcomplex waar 's avonds en 's nachts kennelijk een boel gezelligheid is, vooral buiten. Dit begint om half drie 's nachts te irriteren als je de volgende dag je caravan nog 800 kilometer zuidelijker wil sleuren. Je mag wel laat vertrekken van de camping, tot 13.00 uur. Maar ik denk niet dat iemand dat ooit gedaan heeft.

Niet echt geweldig

Jack
25-7-2013

Tijdens drukte op camping Estenfeld terecht gekomen. Nou ja, camping... Het is een grasveld met een pad in het midden waar met Aldi vlaggetjes plaatsen van ongeveer 3 meter breed en 8 meter lang afgezet zijn. Met dwingende instructies van de man van de eigenaresse moet de caravan / camper op zijn plaats gemanoeuvreerd worden en eerlijk is eerlijk, hij verstaat zijn vak. Hij weet het hele veld volgepropt te krijgen. Staat een caravan niet goed dan trekt en scheurt hij er zolang aan dat hij wel goed staat. Sanitair ziet er redelijk uit, aardig schoon, goed heet water. Ontvangst was niet onaardig. Wel is te zien dat hier de afgelopen tien jaar nog geen 35 pfennig is geinvesteerd. Naast het terras (zelfbediening) geen faciliteiten. Dure camping: Naast een prijs per persoon wordt er een prijs voor de plek in rekening gebracht, elektriciteit. Daar komen nog de douchemunten overheen. Zonder douchen waren we met 3 personen, caravan + tentje 31 euro kwijt. Wel 10% korting via campingkaart.

Ga hier niet staan

H Bakker
23-8-2012

Hoe kunnen er zoveel mogelijk caravans op een grasveldje gepropt worden.Alleeen geschikt voor overnachting,maar zoek liever iets anders.

Prijs- kwaliteit verhouding, lijkt nergens naar.het enige positieve is het restaurant bij het naast gelegen sportcomplex.

Hooguit voor een nacht op doorreis

MarjonB
2-7-2011

Op weg naar Kroatie hier overnacht. Eigenlijk is het een open veld waarop zoveel mogelijk caravans worden gepropt. Douchen met muntjes. Ontvangst niet gastvrij of vriendelijk. Zeker niet aan te raden voor langer verblijf.

Doortrekcamping

Jan Witting
14-8-2010

Is alleen maar voor een nachtje slapen.Ligt vlakbij de snelweg,dat is dan ook het enigste positieve wat over deze camping valt te vermelden.Plekken zijn veel te smal je kunt amper bij de caravan zitten.Sanitair is heel matig. Dus nachtje slapen en gauw weer wegwezen.

Slechste camping ooit

Karel
17-8-2009

Door een file hebben we de dichtsbijzijnde camping bezocht.

Als we geweten hoe slecht het, dan hadden we liever in de file gestaan.

Sanitair uit de jaren 60, hele smalle plekken en voor de rest niets te doen.

Moest ook nog een 30 euro betalen voor de plek. Kortom als liever op een parkeerplaats als op dez camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Estenfeld in Estenfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Estenfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.