Hotel Am See

1 review over Hotel Am See in het Nederlands

Mooie plek

Raymond
22-7-2010

Hotel ligt recht tegenover een meertje waar je 's winters kan schaatsen en zomers kan zwemmen. Bijna alle kamers zijn vernieuwd en zien er keurig uit en schoon.

Grote TV aan de muur. Het restaurant is goed, typische Duitse kaart. Er is ook een sauna aanwezig en wat fitness apparaten.

Eigenaar een zeer aardige sympathieke kerel en overig personeel ook top.

Prima voor doorreis of zaken.. voor vakantie is er wat weinig te beleven in de buurt.

In het dorpje zit eventueel nog een pizzeria en een griek. (2009)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am See in Eschenbach in der Oberpfalz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am See scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.