1 review over Camping Caravan Park Erding in het Nederlands

toplocatie

mako
5-8-2016

Goed uitgangspunt voor de sauna en/of het grootste glijbanenparadijs van Europa. Je kunt in je zwemkleding oversteken naar de camperplaats bij wijze van spreken. Om acht uur 's ochtends gaat de bakker open in het entreegebouw van Therme/Galaxy, waar je zonder entree heerlijk kan zitten voor ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravan Park Erding in Erding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravan Park Erding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.