Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag26°15°
Hotel Best Western München-Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western München-Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western München-Airport in het Nederlands

redelijk dicht bij het vliegveld

jackiedenO
28-6-2015

We hebben hier 1 nacht geslapen omdat we de volgende dag een vliegtuig terug naar huis namen. We werden zeer vriendelijk geholpen bij de receptie en de kamer was heel erg ruim met een kinderhoekje en 2 tweepersoonsbedden. Ook hadden we een balkonnetje wat je deelde met de kamer ernaast en uitzicht op een stuk gras. Wel zat er aan het balkon een hele grote pijp die af en toe aansloeg en het geluid van een afzuiger maakten, waar het voor was weten we niet maar we deden dan toch liever even de deur dicht. Voor de rest was het ontbijt prima en hadden we hele handige zeepdispensers in de badkamer die overigens zeer schoon was.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jun 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

de kamers zijn nog niet allemaal van airco voorzien

M van der Plas
5-8-2007

de kamers zijn nog niet allemaal van airco voorzien. Kleine kamers, wel netjes verzorgd. TV op de kamer met een koelkast en een strijkbout. De transfer van de luchthaven kost 9.50 euro voor een retourritje en duurt ongeveer 15 a 20 minuten.

Gereisd Zakelijk in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald

• BuitensportenHardlooppaden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western München-Airport in Erding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western München-Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.