Weer vandaag18°-1°
7,9

13 reviews over Hotel Landgasthof Zum alten Wirt am Schellenberg in het Nederlands

Prijs/kwaliteit uitstekend maar oh, die kerkklok

Chris Timmer,
12-7-2018

Buitenzijde van Gasthof ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Is duidelijk aan "onderhoudsbeurt" toe. Maar de kamer met balkon zag er zeer goed en schoon uit. Vriendelijke ontvangst. Ontbijtbuffet was goed (zeker gezien de prijs van LO) Diner a la carte was goed en betaalbaar. Wij verbleven er 4 nachten en dat was prima.

Gastvrouw zeer behulpzaam.

Minpunt : de kerkklok luidt elk kwartier.

Tip : boek in ieder geval kamer met balkon aan achterzijde

Gereisd met vrienden in juli 2018

Heerlijk smaakvol eten en drinken. Lekker slapen.

A. van der Pas
8-1-2017

Heerlijk rustig gelegen. Niet ver van de snelweg. Prijs en kwaliteit in goede verhouding.

Gereisd met partner in januari 2016

Wat wil je voor die prijs

A van der Pas
4-2-2016

Zoals we zeggen gemutlich en goed eten en drinken. Komen hier al jaren met plezier.

Gereisd met partner in januari 2015

leuk hotel goed eten en goedkoop

rv
2-10-2015

leuk hotel kamers zijn oud en douches zijn slecht heel klein,en niet echt schoon wij zijn hier 7 keer geweest ,op de heen reis nog een kamer geboekt voor terug reis maar naar al die keren geen herkenning bij de baas ,alsof je er voor het eerst bent.maar voor de prijs is het toch een goed overnachtings adres ,goed eten voor een mooie prijs ,wij boeken een kamer aan de water zijde want anders is het of de kerkklok in je kamer staat en aan een drukke weg.geen nachtrust.maar voor 100 euro met ontbijt en eten met een paar drankjes is het toch goed.mischien volgende keer weer.als ze de kerkklok hebben gesloopt

Gereisd met partner in september 2015

Perfect hotel

Henk en Ida
15-8-2013

Alten Wirt is al 10 tallen jaren in bezit van de fam. meijer, dit zijn zeer vriendelijke mensen en weten wat de klant wil, daarom komen wij daar al vele jaren op doorrijs zowel met vakantie als voor ons beroep, eenvoudig maar zeer goed eten en ontbijt voor een zeer schappelijke prijs.

Gereisd met partner in januari 2013

Prima overnachting direct aan de snelweg

ajoffers
26-5-2013

Goed onderkomen. Lekker eten. Kamers wat verouderd.

Goede wintersport tussen stop.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

leuk gasthof

cjverhoef
18-3-2013

wij komen hier al jaren overnachten op weg naar oostenrijk leuk en schoon gasthof eten savonds is perfect

Gereisd met partner in maart 2013

prima

verhoef
13-1-2011

komen hier al jaren op doorreis naar oostenrijk goed eten nu gerenoveerde kamers prima ontbijt en dicht bij de snelweg

Gereisd met partner in januari 2011

Voor doorreis prima hotel: goed eten

Patricia
8-12-2010

Je bent er zo vanaf de snelweg. Kamers wat minder, vooral koud. Eten maakt echter alles goed. Niet verfijnd, maar wel goed. Probeer de forel en hij is vers gevangen in de beek achter het hotel. Voor doorreis een prima hotel voor weinig.

Gereisd met vrienden in december 2009

Prima hotel

Ad
21-10-2010

Zeer goede ervaring met dit hotel als overnachting tijdens onze wintersportreis. Lekker eten en niet duur. Handige familiekamers. Dicht bij de snelweg. Goed parkeren. Generaliserende Belgische reactie dat wij Hollanders altijd slechte cijfers geven snap ik ook niet. Volgens mij is het juist goed om kritisch te zijn. Maar bij deze het tegendeel bewezen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Zum alten Wirt am Schellenberg in Enkering , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Zum alten Wirt am Schellenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.