Reviews over Elisabethszell

In een woord gewoon Fantastisch....

Robin en Mirella + Hond Malinka,
    3-2-2017

Ons verblijf met Kerst en Nieuwjaar was gewoon een heerlijke vakantie...lekker genieten.In dit Hotel was voor ons de eerste keer.....maar we hebben al weer geboekt.

Onverwachts wouden we langer blijven...was geen probleem...maar moesten wel naar andere kamer(2x) verhuizen.Dat is misschien wat minder leuk....maar dat liever...dan konden we nog wat langer blijven.Onze Hond Malinka mocht ook mee in het restaurant....natuurlijk braaf onder de tafel.

Het eten (ontbijt/diner) super lekker...en afwisselend.

De kamer in het Hotel zelf...super mooi...ruim....en goede badkamer.

De omgeving is er super mooi...en heerlijk rustig....veel mooie wandelingen...grotere steden op rij afstand met de auto.

uitstekend

de visscher johan,
    1-5-2016

eens je er geweest ben kom je er terug

Schitterend

fennie,
    28-8-2015

Een geweldig goed en mooi hotel

Stefan Dietl en zijn team doen hun best on het iedereen naar het zin te maken

Het hotel straalt gezelligheid en vriendelijkheid uit.

Het eten is het restaurant is heerlijk, en in de avonduren is er altijd live muziek.

De kamers die wij hadden hadden ( 3 persoons en 1 persoon ) waren ruim en schoon.

Het hotel heeft een wellness en overdekt zwembad.

Er wordt door Stefan veel georganiseerd zoals wandeltochten, dagje met een boot weg enz.

Je bent wel van een auto afhankelijk , het hotel ligt in een klein dorp.

Wij komen zeker terug Stefan en team, we hebben genoten.

zeer goed

bert van der bend,
    21-11-2009

Net gedurende 5 dagen geweest, goed hotel, goed eten, goede zwembad en zoutgrot. Veel aktiviteiten

Gewoonweg super

Elisabethszell scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews