Reviews over Egloffstein

Prachtig plekje, voor herhaling vatbaar

Inge,
    31-10-2010

Haus Porisch ligt op een schitterende lokatie, aan de bosrand en aan de rand van het dorp. Het dorp Egloffstein is een aardig dorpje met een mooie burcht. De kasteelheer geeft de rondleidingen en bewoont het in de zomer. Het vakantiehuis (Fewo) heeft meerdere woningen om te huren, ontbijtruimte en speelgelegenheid,ook bij regen. Wij zaten in "Blumenwiese", de kleinste (55m2) voor 4 personen maar wel met 2 1-persoons bedden voor de kinderen. De mooiste is "Pfarrfelsen" van 75m2 met ruime douche met ligbad en wasmachine. je kunt er overnachten vanaf €35,- per nacht voor 2 personen.

In de omgeving liggen Bamberg, Nürnberg en Bayreuth, schitterende steden en diverse kleinere gezellige plaatstjes. Er zijn o.a. 5 grotten in de omgeving, een zomerrodelbaan/bobbaan diverse minigolfbanen, kortom van alles te doen. Duitsland heeft sowieso ook schitterende zwembaden. Je kunt er makkelijk 2 weken zijn zonder je te vervelen. Ook onze kinderen van 15 en 17 jaar vonden het voor herhaling vatbaat.

Egloffstein scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews