Camping Donau Lech

6 reviews over Camping Donau Lech in het Nederlands

Leuke door trekvamping

Theo
5-7-2017

Ontvangst was vrirndelijk doch wat vreemd vanuit de receptie met begeleiding naar een automaat bij de slagboom, zelf inchecken en direct betalen

Op de camping is veel geinvesteerd in oa vakantiehuisjes en een nieuw douche gebouw

De sta plekken voor de campers zijn ruim en goed verhard

Het is heel jammer dat er zo slecht of nauwelijks wordt schoongemaakt nieuwe douches beginnen nu al goor te worden

Ook op de camping wordt weinig aan onderhoud gedaan dus rommelige heggen en hoog gras en onkruid over de hele camping

Ook de vaste plekken maken er met de uit de hand gelopen bouwwerken een zooitje van

Dit is echt jammer

Oude reviews (archief)

Rustig gelegen

Cees
25-9-2016

2 jaar geleden hier ook geweest, maar wat een verschil.

De camping was erg veranderd, een nieuw sanitairgebouw,

Ook het oude gebouw heeft een opknapbeurt gehad.

Er is een strook waar campers kunnen staan, op verhard terrein.

Jammer dat het sanitair niet goed schoon gehouden wordt.

Maar toch een flinke verbetering met 2 jaar geleden.

mooie doorreiscamping

skippy
11-8-2016

mooie doorreiscamping met ruime plekken op vlak terrein. Wij zijn hier 1 nacht geweest op doorreis. Het sanitair was prima, wifi was gratis maar alleen bij de receptie beschikbaar. Douches waren ruim en schoon.

Restaurantje (italiaans) in het dorpje is een echte aanrader, lekker eten voor een redelijke prijs.

goed, alleen het sanitair ......

Irene de Waard
2-7-2013

prima camping met zeer vriendelijke eigenaars en gratis Wifi in de bar en op het terras. Jammer alleen van het zeer verouderde sanitair. Ook niet bepaald schoon en zelfs nog een hurktoilet!. Als dat eens goed zou worden opgeknapt is het een hele goede camping.

deels doortrekcamping maar ook voor langer

lambert_bets
26-9-2011

Dit is een mooi gelegen camping. Vlak en mooi grasland.

Grote plaatsen 16 A. Geen wifi. Mooi Natuur zwemmeer met beperkingen.

Er zijn enkele regels om de natuur te beschermen.

Vriendelijke ontvangst. Rustig gelegen in het buitengebied maar onder de rook

van Donauworth, een stadje dat een bezoek waard is.

brood op de camping. De camping is gesloten van 13-15 uur.

Pretiige camping

Hans Borggreve
11-8-2010

Mooie omgeving. Ruime plaatsen en een vriendelijke ontvangst. Brood service aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Donau Lech in Eggelstetten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Donau Lech zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Donau Lech scoort een 7.13 uit 10 op basis van 10 reviews.