7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landidyll Historikhotel Klosterbräu voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Landidyll Historikhotel Klosterbräu in het Nederlands

Weg bord!

Martchen
31-7-2017

Bij hotel klosterbrau in erbrach worden de borden van tafel gehaald terwijl niet iedereen aan tafel klaar is met eten. Dit komt zeer ongastvrij en onvriendelijk over. Een van de obers was ook ronduit onvriendelijk. In nog geen 3 kwartier worden voor, hoofd en nagerecht er doorheen gejaagd. Heel erg ongezellig.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed voor overnachting

Piet
10-10-2010

wij waren met een groep van 48 personen, waardoor de plateservice bij het diner getuigde van grote haast in de keuken. smaak goed, maar het oog wil ook wat. Ontbijt ook voor overige gasten pover. voorzieningen voor rustig lezen i.o.d minimaal. Kamers redelijk. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voorts in Ebrach nauwelijks iets te beleven.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 04 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed logeeradres voor onderweg

P.A. Sonke
18-5-2009

Het hotel is een topper. De plaats Ebrach ligt 15 km van de snelweg, en is goed te bereiken. Vertier in de plaats is er eigenlijk niet. Zeer vriendelijk personeel, Ruime kamer (nr 110) en goed diner. Goed ontbijtbuffet.

Gereisd Met vrienden in Mon May 18 2009 15:43:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijv. "Wat een topper"

A.C.Beekman
11-1-2009

Alie Beekman Wij hebben een fijne Kerstweek gehad,het eten was heerlijk,de kamer was prima.en het personeel ook.Een aanrader voor iedereen.Wij waren met een busreis.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 11 2009 14:03:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een topper

J.Voogelaar
2-1-2009

Wij hebben de kerstreis gemaakt naar dit hotel en het was pure klasse. Eten/kamers/personeel,heel goed allemaal. Van ons een dikke 10.Ook de busorganisatie was uitstekend.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 02 2009 18:22:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

"Dit nooit meer"

Leo van Gils
21-10-2008

1 bij aankomst;sleutels werden bijna naar ons toegeworpen. 2 zelf kamers zoeken. 3 de bediening snaptens niets van onze reservering. Communicatie slecht. 4 eten; sla en de andere dag rode enz. 5 derde dag kregen wij, na vragen het welkomstdrankje. 6 elke dag meelballen 7 vierde dag afscheidsdiner 1e arrangement. Gevraagd gebakken aardapelen i.p.v. meelballen, nou dat hebben we ook maar niet meer gevraagd zo aangebrand. Bovendien wijn bij het afscheidsdiner, hier moesten wij ook om vragen. Wij kregen 1 fles voor vier personen. 8 welkomsdrankje tweede arr. niet gekregen. Niet meer gevraagd. 9 tot tweemaal toe een metaal splinter bij het eten. Als compensatie kreeg die persoon 1 glas thee. 10 eerder weggegaan. Werd niet gevraagd waarom. Geen afscheid geschenk. Wel een ongetekende bon die niet voor ons bestemd was. Kortom zeer slecht hotel.Geboekt via Holland International.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 21 2008 16:51:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landidyll Historikhotel Klosterbräu in Ebrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landidyll Historikhotel Klosterbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.