Reviews over Ebern

Uitmuntend

Marijke de Jong,
    10-9-2011

Ons verblijf in de Bramberger Muehle was zeer aangenaam. De woning is met zorg en liefdevol ingericht. Zeer vriendelijke eigenaars. Uitstekende bedden, hoewel sommige mensen ze misschien wat hard kunnen vinden. De woning is van binnen bekleed met licht hout wat een heel vriendelijke uitstraling geeft. De bank zit prima, mooie badkamer, lekkere douche, satelliet-tv, cd-speler, dvd-speler, complete inrichting, aan echt alles is gedacht. Drie slaapkamers met een tweepersoonsbed, twee keer eenpersoonsbed, één keer eenpersoonsbed, apart kinderbed en nog een slaapbank voor twee personen. In de directe omgeving kan men een wandelingetje maken, direct achter het huis is een beekje en bos, de woning is zeer afgelegen. Voor ons een pré, voor anderen misschien niet. Te bezoeken zijn het lieflijke stadje Bambergen en Würzburg met zijn indrukwekkende Residenz.