Hotel Schäfflerwirt

Kleine hotels
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Schäfflerwirt voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het hotel is goed te bereiken op doorreis. Er is een ruimte parkeerplaats waar ook geparkeerd kan worden met een aanhanger. De receptie en ontbijtruimte zijn in het ene gebouw en een groot deel van de kamers in het bijgebouw. De bedden zijn erg kort met een houten ombouw. De badkamer is wat krap maar voldoet wel. Het ontbijt is ruim voldoende en prima in orde. De aankleding van het hotel is wat kitscherig en 'typisch Duits.'

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Schäfflerwirt in het Nederlands

Prima maar wel wat gedateerd en duur

t-men
11-8-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schäfflerwirt in Dornach - Aschheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schäfflerwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.