Hotel Goldenes Lamm

3 reviews over Hotel Goldenes Lamm in het Nederlands

Heerlijk hotel aan de Romantische Strasse

REO
22-7-2017

Heerlijk hotel. Het hotel ligt binnen de stadsmuren van de oude stad zodat je zo de altstad binnen loopt. Eigen parkeergelegenheid. Achter het hotel een heerlijk terras / tuin waar je kunt genieten van de bloemen en de rust. Als onderdeel van de Romantische Strasse zeer aan te raden. Dit hotel komt op onze lijst als vaste tussenstop op weg naar Oostenrijk

Gereisd Met partner in juli 2017

leuk hotel

Markerink
2-10-2015

Leuk hotel in het midden van Dinkelsbühl. Mooi historisch stadje op de Romantische Strasse. De kamer was klein maar fijn! Het ontbijt stond uitgestald en er was aan van alles gedacht. Het hotel is gevestigd in oud vakwerk huis.

heel gemoedelijk

Yvonne
27-9-2009

Schitterend gelegen in centrum van historisch stadje. Mooie binnentuin en dakterras. Gemoedelijke sfeer en vriendelijke mensen. Beetje jammer dat er geen bar was en er na 22.00 uur niets meer te krijgen was, maar kwam waarschijnlijk omdat het naseizoen was.

Gereisd Met partner in september 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Goldenes Lamm voor je op een rij gezet:

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Goldenes Lamm in Dinkelsbühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Goldenes Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.